Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-اولین دیدار مردمی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با شهروندان منطقه 20 در سال جدید در راستای طرح «پیگیر کار مردم ری» اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ جعفر شربیانی عضو شورای شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در راستای اجرای طرح «پیگیر کار مردم ری» و دیدارهای مردمی با اهالی و ساکنان شهرری در روزهای شنبه، صبح امروز در دومین دیدار مردمی با حضور در حوزه شهرسازی و معماری منطقه 20 به درخواست ها و مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شربیانی افزود: امروز اکثر درخواست های مراجعین در حوزه شهرسازی و معماری بود و در چارچوب قوانین و ضوابط، بررسی و دستور رسیدگی صادر و در حوزه های دیگر نیز مشکلات شهروندان بررسی شد و طبق قولی که به شهروندان داده شده است تا حصول نتیجه پیگیر رسیدگی به درخواستهای مراجعین هستیم.
او گفت: یکی از برنامه های من به عنوان نماینده شهروندان شهرری در شورای اسلامی شهر تهران پیگیری مسائل، مشکلات و درخواست های ساکنان این منطقه تاریخی شهر تهران است.
شربیانی با بیان اینکه در راستای دیدارهای مردمی، با پیگیری های انجام شده برخی از درخواست ها و مشکلات شهروندان رفع شده است، افزود: اعتقاد دارم شهرداری تهران می بایست هزینه سرریز شدن مشکلات تهران را در قالب ارائه خدمات مطلوب به ساکنان شهرری بپردازد.
عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: بنا به برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شده تا هر دو هفته یک بار روزهای شنبه با استقرار در شهرداری منطقه 20 به درخواست های شهروندان رسیدگی و با دسته بندی موضوعات در صدد رفع آن برآییم.
در این دیدار مردمی که صبح امروز بدون نیاز به تعیین وقت قبلی برگزار شد، با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 به درخواست های بیش از 60 نفر از شهروندان رسیدگی شد.
در همین راستا محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ضمن بازدید از روند برگزاری دیدار مردمی به درخواست های شهروندان رسیدگی کرد.
این گزارش حاکی است اولین دیدار مردمی عضو شورای شهر با شهروندان اسفند ماه سال گذشته انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 20 دیدار مردمی شورای شهر شهر تهران منطقه 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6097104 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • جمیله علم‌الهدی عضویت در هیات جذب دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت + جزئیات
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟