Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور علی مشایخی به سمت سرپرست اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان شرقی منصوب و روز شنبه طی مراسمی معرفی شد.

در حکم غلامحسین حسینی نیا آمده است:

جناب آقای علی مشایخی

باسلام

نظر به سوابق تخصصی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان"سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی" منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارد با حسن تدبیر و همراهی مدیران و همکاران آن اداره کل، ضمن حفظ انسجام سازمانی و ارتقاء سطح خدمات، در طول دوره تصدی اهتمام کامل در رعایت اصول "عدالت محوری"، "انقلابیگری"، "مردم داری"، "پاکدستی" و "قانون مداری" را معمول نمائید.

امید است با اتکال به حضرت باریتعالی در انجام وظایف محوله گام‌های مؤثری در راستای تحقق اهداف عالیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بردارید.

گفتنی است مشایخی متولد سال ۱۳۶۸ از میانه و دانشجوی سال آخر دکتری تخصصی مهندسی مکانیک ماشین‌های کشاورزی است.

در سوابق او معاونت اقتصادی قرارگاه پیشرفت؛ آبادانی و محرومیت زدایی استان و مدیریت اجرایی مجتمع کشت و صنعت و صنایع غذایی اطمینان در استان آذربایجان غربی دیده می‌شود.

مشایخی عضو شورای عالی مجمع ملی اقتصاد مقاومتی قرارگاه قرب بقیه الله الاعظم (عج)، عضو دانشجویان استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و عضو هیات رئیسه مجمع جهادگران کارآفرین کشور وابسته به وزارت کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی بوده است.

پیش از این رضا اختیاروکالتی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور انتصاب جدید آذربایجان شرقی کل آموزش فنی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد