Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@16:12:19 GMT

بهترین مقاصد 2022 برای مهاجرت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۵۲۵۵

بهترین مقاصد 2022 برای مهاجرت اعلام شد

مهاجرت به کانادا دارای مراحل متعددی می باشد که لازم است با آنها آشنایی نسبی پیدا کنید. به بیان دیگر فرآیند مهاجرت کردن به کانادا شامل مراحل مختلفی است و همچنین به برنامه مهاجرتی انتخاب شده بستگی دارد، ما طبق آخرین قوانین مهاجرتی سال 2022 به شما اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

آیا مهاجرت به کانادا شرایط مناسبی دارد؟

مهاجرت به کانادا ضرورت های متعددی دارد که یکی از آنها یاد گیری زبان میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی کامل و دانستن یک زبان خارجی ترجیحاً انگلیسی و یا فرانسوی شرط لازم برای مهاجرت به کشور کانادا است. مهارت یادگیری زبان باید با گواهی های اخذ شده در آزمون های زبان تایید شود.

 مهاجرت به کانادا مستلزم یادگیری‌ یک زبان خارجی است و در واقع اولین قدم برای ورود پیدا کردن به پروسه مهاجرت محسوب می گردد. در صورتی که زبان انگلیسی را بلد نباشید عملاً مهاجرت شما به کشور کانادا غیر ممکن خواهد بود. مهاجرت به کانادا در عین حال که دشوار است می تواند یک فرصت عالی برای تغییر روند زندگی شما محسوب گردد.

 به طور متوسط روند یادگیری زبان از صفر و آمادگی پیدا کردن برای آزمون ۱ تا ۲ سال طول خواهد کشید. سرعت فرآیند یادگیری زبان و موفقیت در آموختن آن به عوامل متعددی بستگی دارد. توانایی شما می‌تواند عامل تاثیر گذار مهمی می باشد تا سریعتر زبان مورد نظر را بیاموزید.

مهاجرت به کانادا همانطور که عنوان شد شامل یک مسیر طولانی بوده و مراحل متعددی را در برمی‌گیرد‌. ارزشیابی مدرک تحصیلی عامل مهم دیگری است که باید برای مهاجرت به کشور کانادا آن را در اختیار داشته باشید. مهاجرت کردن به کانادا شامل ارزشیابی مدرک دیپلم شما توسط مراکز معتبر میباشد و ارزیابی دیپلم مهمترین مرحله به منظور مهاجرت به کشور کانادا است که بدون آن امکان مهاجرت کاملا ناممکن خواهد بود.

فرایند مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا فرآیندی پیچیده و دشوار است. با این حال کاملا امکان پذیر میباشد. این سوال که چگونه در سال ۲۰۲۲ به کشور کانادا مهاجرت کنیم به احتمال قوی یکی از متداول ترین سوالات روز خواهد بود.

 به این منظور در این مقاله سعی نموده ایم تا با تشریح برنامه‌های اصلی مهاجرت به کشور کانادا و همچنین نحوه اخذ اقامت و شهروندی کانادا به این سوال تا حد امکان پاسخ دهیم.

 مهاجرت به کانادا عمدتاً برای ادامه تحصیل انجام می‌گیرد. موسسه آتیه آفرینان قادر است کارهای مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر را فراهم سازد.

 مهاجرت به کانادا از راههای بسیار زیادی امکان پذیر است. در اینجا به معرفی برخی از این روش ها خواهیم پرداخت و شما را با تعدادی از آنها آشنا خواهیم کرد.

 مهاجرت کردن به کانادا از طریق تحصیل یکی از متداول ترین و مرسوم ترین روش ها است.

 مهاجرت به کانادا جهت ادامه تحصیل در مقاطع تکمیلی در اغلب موارد یک راه میانبر و البته دشوار برای دانشجویانی که قصد دارند در کانادا به ادامه تحصیل بپردازند محسوب می‌گردد.

 مهاجرت به کانادا به عنوان یک متخصص واجد شرایط نیز یکی دیگر از راه‌ها به حساب می‌آید.

 با استفاده از این روش شما بایستی توسط یک کارفرما به کانادا دعوت شوید و در نهایت از طریق تخصصی که در امور مد نظر دارید اقامت کانادا را دریافت کنید.

 مهاجرت به کانادا از طریق کار به عنوان یک پرستار و یا یک سرپرستار نیز از روش‌های دیگر است.

 مهاجرت کردن به کانادا به راحتی و کاملا آسان میسر می باشد و بایستی یک تخصص و حرفه را بلد باشید.

کانادا معمولاً سالانه پرستاران زیادی را جذب می‌کند. مهاجرت به کانادا در صورتیکه پرستار باشید، بسیار راحت خواهد بود.

 چرا که این کشور از لحاظ تعداد پرستار در مضیقه و کمبود است.

نحوه مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۲

مهاجرت به کانادا شامل یک راه منحصر به فرد نمی باشد. در واقع راه ها و روش های گوناگون بسیار زیادی وجود دارند که از طریق آنها خواهید توانست پروسه مهاجرت را انجام دهید.

 روش اول این است که در اکسپرس اینتری قبولی بگیرید. مهاجرت به کانادا از طریق قبول شدن در اکسپرس اینتری یک راه مطمئن و کاربردی است.

 در ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین سیستم های مهاجرت به نام اکسپرس اینتری را راه اندازی نمود.

 هدف از طراحی این سیستم انتخاب کارآمد تر و سریع تر مهاجران واجد شرایط بود.

مهاجرت به کانادا در حال حاضر از طریق اکسپرس اینتری صورت می پذیرد. اکسپرس اینتری بر اساس سیستم رده بندی جامع، متقاضیان را دسته بندی می‌کند.

مهاجرت به کانادا از طریق این سیستم جامع به صورتی می باشد که به نامزدها بر اساس اطلاعات بارگذاری شده در نمایه آنها امتیاز می‌دهد.

 امتیاز در سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری با توجه به فاکتورهای زیر محاسبه می شود.

مهارت و تجربه کاری تحصیلات میزان تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی وجود یک پیشنهاد شغلی با ارزیابی تاثیر مثبت بازار کار

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل نیز یکی از متداول‌ترین روش ها برای اخذ اقامت و شهروندی می باشد.

مهاجرت به کانادا به منظور ادامه تحصیل هم اکنون محبوب ترین و گران ترین راه برای اخذ اقامت این کشور است.

 مهاجرت کردن به کانادا از طریق ادامه تحصیل مستلزم پرداخت شهریه به دانشگاه‌های این کشور است و قیمت سالانه شهریه دانشگاه ها از ۱۶ تا ۴۰ هزار دلار در سال متغیر است.

ازدواج یک راه مطمئن برای اخذ اقامت در کشور کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق  ازدواج نیز یک راه نسبتاً ساده محسوب می‌شود و شاید یکی از محبوب‌ترین پرسش‌های گوگل نیز همین موضوع باشد.

 مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج تنها در ظاهر ساده و راحت به نظر می‌رسد.

بیایید کمی دقیق تر آن را بررسی کنیم. تا آنجا که به کانادا مربوط می شود، صرف ازدواج برای مهاجرت نمودن به کشور کانادا کافی نخواهد بود. این پروسه سالیان سال به طول می‌انجامد و میزبان یا همان شخصی که در کانادا زندگی می کند موظف است به مدت دو سال از شما حمایت کند. در واقع باید سطحی از اعتماد وجود داشته باشد.این همه ماجرا نیست.

 مهاجرت کردن به کانادا از طریق انجام دادن ازدواج برای تشخیص واجد شرایط بودن مورد آزمایش قرار می‌گیرد. مهاجرت کردن به کانادا از طریق ازدواج سالیان سال به طول می انجامد. چرا که بایستی آنها از تصمیم شما به طور کامل اطمینان پیدا کنند.

پناهندگی عاملی برای اخذ اقامت کانادا

مهاجرت به کانادا به عنوان پناهندگی یکی از راه های سخت و دشوار اخذ اقامت موقت و یا دائمی می باشد.

این احتمال وجود دارد که پس از ورود به کانادا بدون داشتن ویزا و موارد دیگر بتوانید در مرز درخواست وضعیت پناهندگی دهید.

 مهاجرت به کانادا به عنوان یک پناهنده دارای شرایط و ضوابط خاصی است و به همین منظور توصیه می‌شود از قبل فرم های مناسب را همراه خود داشته باشید.

 مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی یک روش تقریباً نامطمئن به حساب می‌آید.

سپس باید توسط افسران مورد بازجویی قرار بگیرید.

 اگر بتوانید در طول مصاحبه افسر را متقاعد کنید که برخی شرایط جدی شما را مجبور به فرار از کشور خود کرده است ممکن است برای مهاجرت به کشور کانادا به شما چراغ سبز نشان داده شود.

 مهاجرت کردن به کانادا از طریق پناهندگی یک راه بسیار پرخطر بوده و در عین حال دارای ریسک بالایی می باشد. چرا که امکان دارد با ورود شما به کانادا موافقت نشده و مجبور شوید به کشور خود باز گردید.

منبع: فردا

کلیدواژه: مهاجرت مهاجرت به کانادا از طریق مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت به کانادا مهاجرت به کانادا برای اخذ اقامت کانادا مهاجرت برای مهاجرت ادامه تحصیل یک راه روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان

بر اساس جدیدترین آمارها در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۴ شمار اخراج پناهجویان از آلمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت" آلمان، بر اساس جدیدترین آمارها در سه ماهه اول سال 2024 حدود 4800 پناهجو از آلمان اخراج شدند که 1200 نفر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. به گفته مقامات این اعداد ممکن است در طول مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

به این ترتیب تعداد اخراج ها از آلمان در سه ماهه اول سال 2024 به میزان قابل توجهی افزایش یافت. سخنگوی وزارت کشور فدرال آلمان اعلام کرد که از ژانویه تا مارس 2024 در مجموع 4791 پناهجو از این کشور اخراج شده اند این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته تعداد آن ها 3565 مورد بوده است.

یک سخنگوی این وزارتخانه ارقام گزارش اشپیگل را که به تحلیل محرمانه این وزارتخانه اشاره داشت تایید کرد. بر این اساس، در ماه مارس حدود 234000 نفر که موظف به ترک کشور بودند در آلمان زندگی می کردند .

بر اساس این گزارش، در محافل امنیتی آلمان این نگرانی وجود دارد که به دلیل فشار بر مقامات پیرامون مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در تابستان، تعداد اخراج ها به شدت کاهش یابد. از طرفی به دلیل افزایش کنترل های مرزی و استقرار بیشتر، احتمالاً افسران کمتری برای انجام این کار در دسترس خواهند بود.

به گزارش اشپیگل در مجموع، نهادهای آلمانی از ابتدای سال جاری میلادی شاهد کاهش جزئی مهاجرت غیرقانونی بوده اند. با این وجود، مهاجرت همچنان در این کشور در سطح بالایی قرار دارد. به زعم نهادهای آلمانی اعداد و ارقام نباید به این نتیجه برسد که "مهاجرت غیرقانونی اکنون تحت کنترل است.

اداره فدرال مهاجرت آلمان تعداد درخواست های جدید پناهندگی ارسال شده در سه ماهه اول سال 2024 را 65419 مورد گزارش کرد. در سه ماهه مشابه سال گذشته 80978 درخواست اولیه وجود داشت.

کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمانتهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست