Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خسروی گفت: هرساله در ستاد دیه شاهد برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستیم، در طول بیست سالی که جشن گلریزان در استان برگزار شده، ستاد دیه توانسته ۲۰ هزار نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کردستان گفت: امسال نیز جشن گلریزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار خواهد شد،در سال گذشته به واسطه حمایت‌های مادی و معنوی خیرین، مسئولان و مساعدت دستگاه قضایی و همراهی گذشت انسان‌دوستانه شکات ۲۴۳ محکوم معسر مالی و جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغی بیش از ۴۹ میلیارد تومان از زندان‌های کردستان بودیم که ۱۳ میلیارد تومان آن با گذشت شکات گرفته شده و بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه و ۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض برای آزادی این افراد پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: از ۲۴۳ نفر محکوم جرائم غیر عمد استان که ۵ نفر آن‌ها خانم هستند، ۱۸۴ نفر محکوم مالی، ۳۶ نفر محکوم مهریه، ۱۶ نفر محکوم به پرداخت نفقه و ۷ نفر محکوم به پرداخت دیه در تصادفات و حوادث کارگاهی هستند.

خسروی گفت: جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان به صورت نمادین برگزار می‌شود چراکه در طول سال به صورت دوره‌ای جشن‌های متعدد گلریزان در کردستان برگزار می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کردستان گفت: در حال حاضر ۲۵۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان کردستان داریم که نیازمند حمایت خیران در جشن گلریزان رمضان امسال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان ماه رمضان جرائم غیر عمد میلیارد تومان جرائم غیر عمد جشن گلریزان نفر محکوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان