Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:44:23 GMT

دیدار وزرای راه ایران و حمل و نقل قطر در کیش

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۵۶۷۰

دیدار وزرای راه ایران و حمل و نقل قطر در کیش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، در پی دستور حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور، به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲، هیئتی به ریاست رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، با جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر در خصوص پشتیبانی ایران از برگزاری این رویداد بین المللی دیدار و گفت و گو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور، توافق برای استفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران و بازدید از پروژه‌ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش از جمله برنامه‌های محوری این دیدار است.

در این سفر، سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی نیز به منظور معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه آزاد کیش و بازدید از زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقل این منطقه، میزبان هیئت‌های ایرانی و قطری خواهد بود.

کد خبر 5462687

منبع: مهر

کلیدواژه: رستم قاسمی سعید محمد منطقه آزاد کیش شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی جزیره کیش جام جهانی قطر تحريم اقتصادي روسيه وزارت جهاد کشاورزی بورس وام ازدواج قیمت نفت سید احسان خاندوزی بانک مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران بازار سهام قیمت دلار سازمان توسعه تجارت ایران اعتراضات کامیونداران نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا دیدار کردند
  • ببینید | دیدار وزرای خارجه ایران و مصر