Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@09:30:11 GMT

نهضت آسفالت در ایذه از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۵۷۷۸

نهضت آسفالت در ایذه از سر گرفته شد

علیرضا ره انجام گفت: آسفالت و لکه گیری معابر شهر از خیابان امام (ره) به سمت گاراژ محمدی و خیابان سلطان دیناور همچنین زیرسازی نقاطی از خیابان شهید عسکری با همت مجموعه عمران شهرداری ایذه در حال انجام است

او می گوید: آسفالت معابر در دستور کار و جزو اولویت‌های شهرداری است و شاید در نظر بسیاری از افراد، آسفالت معابر یک پروژه پیش پا افتاده باشد؛ اما شهرداری در بسیاری از موارد با روند افزایشی قیمت قیر مواجه می‌شود و بیش از بودجه پیش بینی شده برای طرح آسفالت معابر و خیابان‌ها هزینه می‌کند تا به مطالبه شهروندان پاسخ داده و رضایتمندی آن‌ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ره انجام گفت: شهرداری‌ها به دلیل حجم بالای ارائه خدمات به شهروندان منشأ ایجاد رضایت آحاد مردم جامعه هستند و شهروندان ایذه نیز شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی‌اند؛ بر همین اساس تمام همت خود را بر تحقق این آرمان قرار داده‌ایم و امیدواریم با خدمت ارائه شده شاهد ایجاد رضایت شهروندان به عنوان سرمایه عظیم شهرداری باشیم.

به گفته شهردار ایذه خدمات رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان همواره از اولویت‌های شهرداری ایذه در مسیر بهبود فضای عمومی شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸