Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:32:51 GMT

انهدام باند جعل مدارک در بوئین‌زهرا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۵۷۸۹

انهدام باند جعل مدارک در بوئین‌زهرا

ایسنا/قزوین سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا از دستگیری و انهدام باند سه نفره جعل اسناد، مدارک هویتی و تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ وجیه‌الله عبدی اظهار کرد: برابر کسب خبری مبنی بر فعالیت یکی از واحدهای صنفی شهرستان بوئین‌زهرا در زمینه جعل اسناد و مدارک هویتی، تحصیلی و غیره، بررسی صحت و سقم موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: مأموران با بررسی اطلاعاتی و میدانی، ضمن شناسایی دقیق اعضای باند و کسب اطمینان از فعالیت آن‌ها در این خصوص، با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا ادامه داد: پس از حضور مأموران و در بازرسی از محل، تعداد قابل توجهی اسناد و مدارک هویتی جعلی کشف و سه نفر در این خصوص دستگیر شدند.

عبدی در پایان با اشاره متهمان در تحقیقات پلیسی  به ۶ فقره جعل مدارک و اسناد هویتی اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اعضای باند دستگیر شده در رده سنی جوانان قرار داشته و به تازگی شروع به فعالیت در این خصوص کرده بودند. این مورد و مواردی از این دست، بیانگر اهمیت هرچه بیشتر نظارت خانواده‌ها بر اقدامات فرزندان به ویژه جوانان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها قزوين پليس جعل مدرک دستگيري بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری

(تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان