Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:24:21 GMT

ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب با استفاده از ابزار هنر

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۰۰۹

ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب با استفاده از ابزار هنر

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در شهرکرد با اشاره به نقش هنرمندان در جهاد تبیین، اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید بیش از پیش در این حوزه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها فرموده اند زبان هنر اثرگذارترین زبان‌ها است، عنوان کرد: باید برای بیان دستاوردهای انقلاب از این ابزار قدرتمند و ارزشمند استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توانمندی‌های هنرمندان استان در زمینه‌های هنرهای تجسمی، شعر و داستان، تصریح کرد: در راستای معرفی شهدا و دفاع مقدس باید فیلم‌های فاخر تولید شود.

حیدری با بیان اینکه تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب ضروری است، افزود: مردم چهارمحال و بختیاری در دوران انقلاب و دفاع مقدس کارهای ارزشمند را انجام داده اند که باید این تلاش‌ها به جامعه معرفی و با تولید آثار هنری ماندگار شود.

کد خبر 5462632

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامعلی حیدری دفاع مقدس استاندار چهارمحال و بختیاری هفته هنر انقلاب اسلامی جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه گرد و غبار آلودگی هوا سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی

دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: باید از پیشگامان موج جدید ضد آپارتاید رژیم صهیونیستی و کسانی که در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه گام برمی‌دارند تقدیر به عمل آید.

به گزارش ایسنا، نخستین نشست کمیته اعطای هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی با حضور کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر وزارت دادگستری و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های عضو این کمیته در ستاد حقوق بشر برگزار شد.

در این نشست، غریب‌آبادی با اشاره به نسل سوم حقوق بشر که شامل حق توسعه، حق دسترسی به محیط زیست سالم و حق دسترسی به صلح و امنیت می‌شود، گفت: رژیم صهیونیستی پس از هفتم اکتبر مرتکب تمامی جنایت‌ها از جمله جنایت علیه بشریت، نسل‌زدایی و جنایت جنگی در غزه شده است و ما شاهد کشتار و قتل‌عام گسترده غیرنظامیان بویژه زنان و کودکان در نوار غزه هستیم.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه اظهارات خود، گفت: باید از پیشگامان موج جدید ضد آپارتاید رژیم صهیونیستی و کسانی که در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه گام برمی‌دارند و همچنین مدافعان واقعی حقوق بشر در مبارزه با چالش‌هایی مانند تحریم‌های یکجانبه و اقدامات ضد حقوق بشری تقدیر به عمل آید.

براساس اعلام مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر در این نشست، شاخص های هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی تعیین و مقرر شد بر این اساس، مصادیق مربوطه معرفی شوند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است