Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، نامگذاری بولوار صبا به نام شهید اصلانی و بولوار پانیذ به نام شهید دارایی به عنوان محل زندگی و منشا خدمات این دو شهید، به تصویب رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت الاسلام حسن منصوریان در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با اشاره به شهادت دو طلبه جهادی در حرم مطهر رضوی  اظهارداشت: دو شهید عزیز و بزرگواری را از دست دادیم که دارای شاخص‌های ویژه‌ای بودند، این افراد به دست پلید‌ترین انسان از لحاظ تفکر و عمل، در حرم‌ مطهر رضوی و با دهان روزه به دعوت حق لبیک گفتند؛ این افراد کنشگران اجتماعی حاشیه شهر بوده و در محل زندگی خود، درگیر مسائل محرومیت زدایی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد: بنا به مطالبه مردم مشهد باید حرکتی در راستای ماندگاری نام و یاد این دو شهید والامقام داشته باشیم؛ براساس آیین نامه، اولویت نامگذاری معبر را به محل زندگی این شهدا اختصاص دادیم تا نمایش نامشان، تداعی کننده خاطره و اقدامات آن‌ها در اذهان همشهریان باشد.

وی ادامه داد:همشهریانمان در بولوار صبا از خدمات و اقدامات شهید اصلانی خاطره داشته و شهید دارایی در بولوار پانیذ منشا خیرات و برکات بسیاری بودند؛ از این رو بنا به مطالبه شورای اجتماعی محله و طوماری که مردم به امضا رساندند، بولوار صبا به نام شهید اصلانی و بولوار پانیذ به نام شهید دارایی نامگذاری می‌شود و این مصوبه کمیسیون، جهت اخذ مصوبه شورای شهر در جلسه علنی طرح خواهد شد.

حجت الاسلام منصوریان بیان کرد: تغییر نام معابر به نام این دو شهید همزمان با نصب تابلوها و کتیبه‌های معرفی اقدامات و خدمات آن‌ها صورت می‌گیرد.

مهدی ناصحی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد مقدس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ماموریت مهمی به عهده شوراها نسبت به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در معابر شهری نهاده است، اظهارداشت: با توجه به سابقه انقلابی و تفکرات غنی دینی شهید اصلانی و دارایی، شایسته است که بولوار صبا و پانیذ به نام این دو شهید نامگذاری شود و امیدواریم این اقدام منشا خیر و برکات شود.

معبری در مشهد مقدس به نام شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی نامگذاری می‌شودعضو شورای شهر مشهد: ردیف بودجه مستقل برای حمایت از بانوان در نظر گرفته شدرئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد:هنر انقلاب اکسیر نجات‌بخش جامعه است

شایان ذکر است که در این نشست از خانواده مرحوم سعید تشکری، نویسنده و فیلم ساز طراز اول کشور در حوزه ادبیات دینی و انقلاب اسلامی به پاس مجاهدهای انقلابی و هنری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهید اصلانی نام شهید دو شهید شورای شهر مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد