Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@17:40:40 GMT

قاتل راننده مسافرکش دستگیرشد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۱۵۹

قاتل راننده مسافرکش دستگیرشد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یداله حسن پور در تشریح این خبر بیان کرد: اسفند ماه سال گذشته در پی اعلام مفقودی مرد 65 ساله که با خودروی شخصی اقدام به مسافرکشی می کرد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با گزارش مردم به پلیس از کشف جسدی در حاشیه شهر ماهان و حضور ماموران در محل مشخص شد که جسد کشف شده متعلق به همان فرد مفقود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند مقتول به علت وارد شدن ضربات متعدد شیئی سخت بر سینه و قلب به قتل رسیده است.

سرهنگ حسن پور گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ هایی از محل، متهم را که جوانی 23 ساله بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

حسن پور در ادامه بیان داشت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازجویی های تکمیلی صورت گرفته مشخص شد قاتل با ترفند دربست کردن خودرو از کرمان به مقصد ماهان و با انگیزه سرقت خودرو با مقتول درگیر و پس از مقاومت نامبرده، با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و در حاشیه شهر ماهان رها کرده که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاتل جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نجف علی بارانی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6090918

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش