Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@12:18:09 GMT

آغاز فاز اجرایی طرح مسکن بسیجیان کهگیلویه با همت سپاه فتح

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۴۰۴

آغاز فاز اجرایی طرح مسکن بسیجیان کهگیلویه با همت سپاه فتح

عضو شورای شهر دهدشت از آغاز فاز اجرایی طرح مسکن بسیجیان کهگیلویه با همت سپاه فتح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس زمین طرح بسیجیان و ولایت دهدشت سال‌ها در بلاتکلیفی مانده بودند و مالکان با مشکلات زیادی در این زمینه روبرو شدند.

سال ۱۳۷۲ از طریق تعاونی مسکن  یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین به بسیجیان و جانبازان دهدشت واگذار شده و  از آن زمان تاکنون اجازه ساخت و ساز به مالکان داده نمی‌ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با جلسات متعددی که فی مابین تعاونی بسیجیان و شهرداری در دهدشت و مرکز استان صورت گرفته این مشکل نیز رفع شده و مالکان منتظر نهایی شدن و ابلاغ به شهرداری جهت ساخت و ساز هستند.

در تازه ترین خبرها طاهر پاداش عضوی شورای شهر دهدشت از آغاز عملیات خیابان کشی و تسطیح خیابان‌های زمین های طرح بسیجیان دهدشت با حضور اعضای شورا خبرداد و گفت:طی جلسه نهایی باحضور امام جمعه محترم، فرماندهی محترم سپاه فتح استان و معاونین و فرماندهی سپاه شهرستان کهگیلویه،نماینده مدیرعامل کشور، سرپرست محترم شهرداری اعضای محترم شورای شهر، نماینده و اعضای تعاونی طرح بسیجیان و ولایت در محل سپاه فتح استان صورتجلسه و توافق نهایی انجام گرفت. 

وی افزود: صبح امروز باحضور برخی ازمالکین، مسؤل موسسه تعاونی طرح بسیجیان استان و شهرستان و چند نفر از اعضای شورای شهر بادستور سرپرست شهرداری عملیات خیابان کشی و تسطیح خیابانها جهت آماده سازی و ساخت و ساز آغاز شد.

پاداش تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت تقریبا یکماه گذشته طرح پرستاران واقع در ضلع جنوبی شهر را آزاد و هم اکنون درحال جدول گذاری می باشد. 

این عضو شورای شهر بیان کرد:بیش از یکماه تاکنون این دو طرح بسیجیان و پرستاران کاملا آزاد و انشاالله طی روزهای آینده طرح ولایت به تعداد تقریبا پانصد قطعه هم خیابان کشی و آماده ساخت و ساز می گردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح بسیجیان ساخت و ساز شورای شهر سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود

رئیس شورای شهر قم گفت: عملیات اجرایی مونوریل قم پس از حدود ۱۰ سال وقفه ازسرگرفته خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری در نشست روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم  با اشاره به جلسه اخیر معاون اجرایی دولت در خصوص مونوریل قم، از نهایی‌شدن اجرای این طرح نیمه‌تمام خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه به‌زودی پس از حدود 10 سال وقفه ازسرگرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: ادامه مونوریل قم یک موضوع حاکمیتی است و اراده دولت سیزدهم برای اجرای این طرح نهایی شده و به‌زودی عملیات تکمیل آن آغاز خواهد شد.

رئیس شورای شهر قم گفت: طبق ابلاغیه‌های دولت و سازمان برنامه‌وبودجه با ادامه طرح مونوریل قم تا پردیسان، خط دوم متروی قم کنار گذاشته می‌شود و دیگر هیچ اعتبار ملی به آن اختصاص نخواهد یافت.

وی افزود: در خصوص اینکه مدیریت شهری قم هم راستا با دولت مونوریل را ادامه خواهد داد ابهامی وجود ندارد؛ اما هنوز در طول خط آن و نحوه عبور از مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مباحث کارشناسی ادامه دارد.

محرری تصریح کرد: طبق نظر مشاور این طرح راه‌اندازی مونوریل تا مصلای قدس یا حرم مطهر حضرت معصومه هیچ‌گونه توجیه فنی و ترافیکی ندارد و باید این طرح تا پردیسان ادامه پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین گفت: از ابتدای مطرح‌شدن اجرای مونوریل در قم، هیچ‌وقت در بین اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای آن اجماع نظر وجود نداشته است.

وی اظهار امیدواری کرد تا ادامه عملیات تکمیل مونوریل قم در طول 6.8 کیلومتر آن به‌زودی و هم‌زمان با سفر دور دوم رئیس جمهوری به قم آغاز شود.

به گزارش تسنیم، اجرای طرح مونوریل قم از سال 1389 در بستر رودخانه قمرود شهر قم آغاز شد که مرحله نخست این طرح از پارک‌سوار شمالی تا مصلای قدس است.

در طول مسیر 6.8 کیلومتری مرحله نخست طرح مونوریل قم، هشت ایستگاه از جمله ایستگاه پایانه، فرهنگیان، امام موسی صدر، پل رضوی، پل شهید رجایی، شهید مطهری، حرم مطهر و مصلا در نظر گرفته شده‌ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود