Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس گفت: در راستای تنظیم بازار ۱۹۰۰ تن مرغ منجمد و بیش از ۱۰۰ تن گوشت قرمز با قیمت تنظیم بازار در فارس توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بررسی‌های میدانی از سطح بازار شیراز نشان می‌دهد در هفته اول ماه رمضان که محصولات پروتئینی، میوه و غیره با تقاضای زیادی روبه‌رو است میوه و صیفی‌جات با افزایش قیمت روبه‌رو است که دلیل آن را عدم حمل و نقل مناسب و به موقع عنوان کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت مرغ گرم در بازار شیراز بین 31 هزار تومان تا 34 هزار تومان متغییر است و بعد از یک افزایش قیمت در ایام عید تقریباً ثبات قیمت خود را حفظ کرده است؛ اما  گوشت قرمز همچنان افزایش قیمتی که در ایام عید داشته را حفظ کرده است.  

به گفته مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس در راستای تنظیم بازار و تامین اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و نیمه اول فروردین، میزان 1900 تن مرغ منجمد و بیش از 100 تن گوشت قرمز با قیمت تنظیم بازار و با نظارت دستگاه‌های اجرایی مرتبط و کارشناسان اداره کل پشتیبانی امور دام استان توزیع و ضمن توزیع شهرستانی، توزیع سیار نیز در مناطق و شهرک‌های حاشیه‌ای و مبادی ورودی شهر شیراز به منظور رفاه مسافرین انجام گرفت.

سیدمحمدرضا سعادت با بیان اینکه گوشت سفید و قرمز به میزان کافی خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است، اظهار داشت: توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان نیز همچنان ادامه دارد.

به گفته سعادت بالغ بر 420 هزار تن انواع نهاده‌های دامی (140هزار تن ذرت، 116هزار تن کنجاله سویا و 164 هزار تن جو) در سال 1400 به منظور حمایت از تولیدکنندگان و رونق تولید ملی توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان فارس در بین تولیدکنندگان بخش دام و طیور توزیع شد که این میزان توزیع نسبت به سال قبل از رشد 75درصدی و نسبت به دو سال قبل از رشد 142درصدی برخوردار بوده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران: ارز 4200 نهاده دام یک‌باره حذف نشودگزارشی از ضعف توزیع مرغ منجمد در بندرعباس/ قیمت کمتر از "مرغ گرم" عامل اقبال مردم است + فیلممرغ مورد نیاز مردم استان همدان در ماه رمضان تأمین است

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس نیز از توزیع سیار مرغ منجمد خبر داده  و با اشاره به اینکه ذخایر مرغ منجمد استان خیلی خوب است از اضافه شدن 400 تن مرغ جدید به ذخایر این کالای اساسی برای کنترل بهتر بازار خبر داده است.

دهقان‌پور با اشاره به موضوع تخصیص و تامین روغن، شکر و برنج و دیگر کالاهای اساسی مردم گفت: باید بازار تمامی محصولات اساسی را رصد کرد و در تامین کالاها یک جانبه‌نگری نداشت.

انتهای پیام/422/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پشتیبانی امور دام تنظیم بازار مرغ منجمد هزار تن تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار ظهر چهارشنبه در دیدار صمیمی با اصناف و بازاریان شهرستان اظهار کرد: احداث این شهرک صنفی کارگاهی یکی از برنامه‌های پیش رو شهرداری در سال جاری است که با اتمام تهیه نقشه تفکیکی طرح، اقدامات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: با احداث این شهرک صنفی کارگاهی آن دسته از واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌های شهری به‌راحتی فعالیت کنند، و وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند، به شهرک صنفی مورد نظر منتقل خواهند شد.

غفاری آثار با بیان اینکه به طور قطع احداث این شهرک صنفی زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در شهرستان رزن فراهم خواهد کرد در این امر مشارکت اصناف و واحدهای صنفی از نقش مؤثری برخوردار است، گفت: بر اساس استعلام‌های انجام شده بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان آماده همکاری برای در اختیار گرفتن زمین‌های کوچک مقیاس در این شهرک هستند.

فرماندار رزن در ادامه احداث پارکینگ عمومی در این شهر را یکی از نیازهای ضروری و از مهم‌ترین مطالبات مردم رزن بویژه قشر اصناف دانست و تصریح کرد: راه و شهرسازی و نیز شهرداری رزن این امر مهم را با جدیت پیگیر هستند ضمن اینکه مشارکت مردم نیز برای تحقق این مطالبه مردمی از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به برخی از کالاهای اساسی تنظیم بازار در حال توزیع در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: در توزیع این کالاهای اساسی تنظیم بازاری همواره سعی بر آن شده روستاهای محروم سطح شهرستان در اولویت باشند.

کد خبر 6094532

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳