Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:28:12 GMT

آغاز ترخیص اینترنتی خودرو‌های توقیفی در یزد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۷۳۷

آغاز ترخیص اینترنتی خودرو‌های توقیفی در یزد

 سرهنگ مهدی زارع، رییس پلیس‌راه یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های موجود در خدمات نوین الکترونیکی، فرماندهی انتظامی استان یزد در نظر دارد با حذف تشریفات اداری به صورت درخواست اینترنتی نسبت به ترخیص خودروهای توقیف شده اقدام کند.

وی پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف را از جمله ویژگی‌های این طرح دانست و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده امکان ثبت درخواست اینترنتی ترخیص از طریق اپلیکیشن «پلیس من» و سایت پلیس را در تمام ساعات شبانه روز ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارع با بیان این‌که در این سامانه تمام مراحل ترخیص از جمله احراز هویت، احراز مالکیت، ثبت درخواست ترخیص، بررسی علت توقیف، بررسی صحت اطلاعات ثبت شده و پرداخت هزینه‌های ترخیص به صورت اینترنتی انجام می‌شود، گفت: تمام فرآیند ثبت و اجرا برابر شیوه نامه ابلاغ شده اجرا می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان یزد تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند بعد از اتمام مراحل ترخیص اینترنتی و دریافت پیامک به توقفگاه معرفی شده از سوی ناجا مراجعه و وسیله نقلیه خود را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه استان یزد توقیف خودرو پلیس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز تریاک در پیکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسین اسمعیلی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل مسیر‌های فرغی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۶ کیلو تریاک را کشف کردند. 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بیان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • جاساز تریاک در پیکان
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر