Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش حماس طی بیانیه‌ای ضمن تمجید از مبارزان مقاومت در جنین، عموم ملت فلسطین را به تشدید رویارویی با اشغالگران صهیونیست در سرتاسر کرانه باختری فراخواند.

بر اساس این گزارش، جنبش حماس اعلام کرد: از مردان قاومت در اردوگاه جنین که قهرمانانه در برابر اشغالگران صهیونیست ایستاده و از خانواده شهید رعد فتحی حازم مجری عملیات تل آویو و اردوگاه جنین دفاع کردند، تقدیر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماس افزود: ما ضمن تسلیت شهادت احمد السعدی از مبارزان مقاومت در جنین، ملت فلسطین را به تشدید رویارویی و مقابله با تجاوزات نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست و دفاع از ساکنان جنین فرامی خوانیم.

در این بیانیه آمده است که خون شهدای فلسطینی که خداوند در این ماه مبارک آنان را برگزیده، هرگز هدر نخواهد رفت و دلاورمردان مقاومت به عهدی که با شهدا بستند، پایبند هستند و ملت فلسطین و امت اسلامی در انتظار وعده پیروزی خداوند است.

کد خبر 5462790 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین جنبش حماس کرانه باختری اوکراین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین فلسطین عراق رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا لبنان عربستان سعودی ایران عمران خان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند

یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که اشغالگران مجبور به ایجاد تغییراتی در آخرین پیشنهاد خود در مذاکرات شدند و خاطرنشان کرد که حماس به مصر اطلاع داده است که هیچ فرمولی را که شامل آتش‌بس و عقب نشینی اشغالگران از غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل مجبور به ایجاد تغییراتی در آخرین پیشنهاد خود شده است، پیشنهادی که مدتی پیش به میانجیگران ارائه شده بود.

این چهره مقاومت توضیح داد که این اصلاحات پس از آن صورت گرفت که اشغالگران به این باور رسیدند که مخالفت حماس و گروه‌های مقاومت با پیشنهاد اخیر «مطلق و قاطع» است.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها در حال حاضر با مصر در تماس دائمی هستند تا به فرمولی برسند که مقاومت بتواند آن را بپذیرد، خاطرنشان کرد: حماس به قاهره اطلاع داده است که هیچ پیشنهاد یا فرمولی را که شامل آتش‌بس و عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از نوار غزه نباشد، نمی‌پذیرد.

در این رابطه احمد عبدالهادی، نماینده حماس در لبنان روز پنجشنبه تاکید کرد که این جنبش همیشه علاقه مند به دستیابی به فرمول یا توافقی است که از طریق آن تجاوز به غزه پایان یابد.

وی در گفت‌وگو با المیادین با تاکید بر اینکه جنبش حماس مقصر تزلزل در مذاکرات نیست، بر جدیت و انعطاف‌پذیری حماس در مذاکره بر خلاف طفره روی نخست‌وزیر اشغالگر و وارونه‌کردن ایده‌ها تاکید کرد؛ موضوعی که مذاکرات را در یک دور باطل می‌چرخاند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود