Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:04:06 GMT

حضور منوچهر والی‌زاده در برنامه رخ به رخ شبکه دو

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۸۶۴

حضور منوچهر والی‌زاده در برنامه رخ به رخ شبکه دو

منوچهر والی‌زاده تهرانی راوی چند نسل هنرِ صداپیشگی تلویزیون و گوینده رادیو، میهمان برنامه گفت‌وگومحور "رخ به رخ" می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل دوم "رخ به رخ" شنبه _بیستم فروردین‌ماه_ در هفتمین قسمت خود به گفت‌وگو با منوچهر والی‌زاده از پیشکسوتان هنر دوبله ایران اختصاص دارد.‌

در این قسمت از رخ به رخِ ماه مبارک رمضان، امیرعلی دانایی با منوچهر والی‌زاده درباره چند نسل هنر دوبله ایران صحبت می‌کند و در حین این گپ و گفت سوالاتی روانکاوانه با این هنرمند کشورمان نیز مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «رخ به رخ» شبکه دو سیما که همه بخش‌های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفت‌وگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده است و در میز گفت‌وگو ادامه می‌دهد. استندآپ، آیینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش‌های این برنامه است.

برنامه «رخ به رخ» به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور در ماه رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منوچهر والی‌زاده در چهارم تیرماه سال ۱۳۱۹ در محله لاله زار متولد شد. وی در سال‌های ۱۳۳۸–۱۳۳۷ یعنی از دوران دبیرستان بعد از چند تئاتر آماتوری به تئاتر تهران راه یافت و در یک نمایشنامه به کارگردانی خانم مورین نقش کوتاهی به عهده گرفت و پس از آشنایی با منصور متین که از هنرمندان تئاتر و دوبلاژ فیلم بودند به استودیوی شاهین فیلم (در خیابان بهار) برای دوبله دعوت شد و بعد از همکاری در چند فیلم کوتاه نزد او به استاد کسمایی معرفی شد و چندین سال در خدمت ایشان کارآموز بود و بعد از مدتی در فیلم «دختر بنفشه‌فروش» نقش اول فیلم «هل فرر» را به عهده گرفت.

در سال ۱۳۴۰ از طریق خانم تاجی‌احمدی به امین امینی معرفی شد، (استودیو عصر طلایی) و اولین بازیگری او در سینما بازی در فیلم «خداداد» بوده است و تا سال ۱۳۵۷–۱۳۵۶ نزدیک به ۱۸ فیلم سینمایی بازی کرد.

کد خبر 567046

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منوچهر والی زاده دوبلور دوبلاژ فیلم رادیو شبکه دو برنامه رخ به رخ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منوچهر والی زاده رخ به رخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود

علی حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در آستانه دهه کرامت قرار داریم و از سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) برنامه های متنوع با محوریت توسعه خدمات و فرهنگ رضوی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: قبل از شروع دهه کرامت و همزمان با هفته معلم به همت کانون تعلیم و تربیت آستان قدس رضوی در استان اردبیل تجلیلی را از معلمان خادم یار رضوی شاهد بودیم و سعی کردیم به تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت ادای احترام کنیم.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل گفت: با حضور در آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و منزل تعدادی از فرهنگیان فعال کانون سعی کردیم تا با تقدیم تحفه رضوی به آنها قدردان تلاش های یک سال گذشته معلمان در ترویج فرهنگ رضوی باشیم.

حسن زاده با اشاره به راه اندازی کانون های خدمت مدرسه محور در اردبیل بیان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری امروز حرم امام رضا (ع) تنها در مشهد محدود نشده بلکه کل کشور حرم رضوی محسوب می شود و مردم در طیف ها و سلایق مختلف عشق خدمت رسانی به امام رضا (ع) را به نمایش می گذارند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۹ کانون تخصصی در سطح استان فعالیت می کنند و در کنار آن ۴۰ کانون معین محلات نیز به عنوان کانون های خدمت رضوی در سطح استان ماموریت توسعه و ترویج فرهنگ رضوی را برعهده دارند.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در همه مناطق استان کانون های خدمت رضوی را توسعه داده و از وضعیت رابط آنها را به کانون های فعال با حضور جوانان علاقمند و فرهیختگان جامعه تبدیل کنیم.

حسن زاده با اشاره به فعالیت های ارزشمند کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ خدمت رسانی و همچنین فرهنگ رضوی کانون های خدمت در مدارس راه اندازی و ما همراهی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را در این راستا شاهدیم.

کد خبر 6097723

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • عکس| منوچهر هادی فیلم بازی می‌کند؟
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • تأسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان