Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنی آلوز مصاحبه مفصلی را پیرامون شرایط بارسلونا انجام داده است

دنی آلوز 38 ساله در یک اتفاق غیر منتظره در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه به بارسلونا پیوست. در حالی بسیار به خاطر سن بالای او، از آلوز انتظارات زیادی نداشتند اما این بازیکن عملکرد فوق العاده‌ای در این مدت از خود به نمایش گذاشته و درست به مانند گذشته تبدیل به یکی از مهره‌های مهم بارسلونا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرفداری | حال دنی آلوز در مصاحبه‌ای مفصل با موندو دپورتیوو و اسپورت در مورد نسل جوان بارسلونا، مقایسه هالند و ام باپه و شرایط بارسلونا در این فصل صحبت کرده است.

دنی آلوز در مورد اینکه اگر به خواسته او بود، از بین هالند و ام باپه کدام بازیکن را جذب می‌کرد، گفت:

من پول زیادی را برای هالند خرج نمی‌کنم ولی در مورد ام باپه شرایط فرق دارد. اوه، من دارم نقش یک مدیر ورزشی را بازی می‌کنم. اما در هر صورت من ابتدا به سراغ ام باپه می‌روم. به نظرم او از هر نظر بازیکن کامل‌تری نسبت به هالند است. اگر قصد دارید سرمایه گذاری عظیمی کنید، باید آن را روی بهترین بازیکن انجام دهید. اگر تصمیم با من بود، به دنبال ام باپه می‌رفتم. او بهترین است و بازیکن مناسبی برای سبک بارسلونا به شمار می‌آید. در حال حاضر هیچ بازیکن بهتری نسبت به او در جهان وجود ندارد.

آلوز در جواب سوال خبرنکار که پرسیده بود: "گزینه مورد علاقه تو ام باپه است، اما او با عقد قرارداد با یک باشگاه سفید نزدیک است"، گفت:

 چیزی که امروز سفید است، می‌تواند فردا آبی (Blue) شود و اگر کمی (Grana) به آن اضافه کنید، تبدیل به بلوگرانا خواهد شد.

آلوز در جواب سوال خبرنگار که پرسیده بود: " پس اگر ام باپه را نتوانی جذب کنید، به سراغ هالند می‌روید؟"، گفت:

 از من در مورد دو بازیکن سوال پرسیدی و من گفتم که کدام یک را بیشتر دوست دارم. بازیکنی که به نظرم بیشتر مناسب سبک بارسلونا باشد، ام باپه است. البته که گزینه‌های دیگری هم وجود خواهند داشت. در هر حال این نظر من است.

دنی آلوز در مورد رافینیا وینگر برزیلی لیدز یونایتد، گفت:

 او درست مانند آنتونی، بازیکن عالی و یک پدیده است. بازیکنان جالب زیادی برای بارسلونا در بازار وجود دارند.

دنی آلوز در مورد اینکه برای جذب آنتونی به بارسلونا فشار آورده است، گفت:

 من فشار نمی‌آورم اما در مورد او صحبت کرده‌ام. اگر نظر مرا در مورد بازیکنان بپرسند، من دیدگاه خودم را می‌گویم. از زمان حضور آنتونی در برزیل، شاهد پیشرفتش بوده‌ام. زمانی که او برای سائوپائولو بازی می‌کرد، هواداران به شدت از او انتقاد می‌کردند. من با خود می‌کفتم، خدای من! این‌ها چه می‌گویند، او بهترین بازیکن سائوپائولو بود. او پس از مدتی به آژاکس پیوست. جایی که نشان داد چه کیفیتی دارد. مردم برزیل از عملکرد او شگفت زده شدند، اما من از آن تعجب نکردم.

آلوز در مورد فرصت دادن به بازیکنان جوان یا خرید بازیکنان، گفت:

 فوتبال امروزی به شما فرصت نمی‌دهد که منتظر پیشرفت بازیکنان جوان بمانید. فوتبال امروز حداکثر عملکرد ممکن را از جوانان طلب می‌کند. با این حال من موافق صرف هزینه‌های زیادی برای بازیکنان خاصی نیستم

دنی آلوز در مورد خواسته پدری برای داشتن شماره 8 و مقایسه او با آندرس اینیستا گفت:

 اگر پدری شماره 8 را می‌خواهد، پس باید آن را به او بدهید. پدری در سطح دیگری قرار دارد. هم تیمی بودن با او هیجان انگیر است. دوست ندارم او را با هیچ‌کس دیگری مقایسه کنم. اینیستا، اینستا است. برای من پدری ژاوی یا اینیستا نیست. به نظرم او ترکیبی از هر دو آن‌ها به حساب می‌آید. پدری می‌تواند گل‌های بیشتری نسبت به ژاوی و اینیستا به ثمر برساند. او در خارج از محوطه جریمه شوت‌های خوبی می‌زند. در این زمینه بسیار پیشرفت خواهد کرد.

دنی آلوز در مورد گاوی و دورانی که او با پدری در بارسلونا می‌تواند رقم بزند، گفت:

 این برای من یک سوپرایز بود. تا زمانی که به بارسلونا بازگردم، او را نمی‌شناحتم. او بازیکن باور نکردنی و اهل رقابتی است. او از پدری هجومی‌تر به حساب می‌آید. گاوی و پدری می‌توانند مانند ژاوی و اینیستا به دلیل کیفیت و ذهنیتی که دارند، یک دوران را در فوتبال رقم بزنند. آن‌ها همه موارد لازم برای رسیدن به موفقیت را دارند.

دنی آلوز در مورد رونالد آرائوخو، گفت:

 او بازیکن مهمی در تیم است. همه تیم‌ها باید بازیکنان با قدرت و شخصیتی مانند او را داشته باشند. این موارد در طبیعت او قرار دارند. آرائوخو می‌تواند یک رهبر عالی در رختکن باشد. وقتی کهنه سربازان تیم را ترک کنند، بازیکنی مانند او باید جای آن‌ها را پر کند و به میدان بروند. در بارسلونا بازیکنان جوان زیادی وجود دارند که ما به عنوان یک کهنه کار، سعی می‌کنیم از آنچه که می‌توانند به ما بیاموزند، بهره ببریم و یاد بگیریم.

دنی آلوز در مورد نیکو گونزالس، گفت:

 او یک هافبک باکس تو باکس به حساب می‌آید. او بسیار امیدوار کننده است و باید از بهترین معلم، یعنی ژاوی یاد بگیرد. مشاوره گرفتن از چنین شخصی برای نیکو یک نعمت است.

دنی آلوز در مورد آنسو فاتی، گفت:

 او یک گلزن به دنیا آمده است. فاتی مرا به یاد ساموئل اتوئو می‌اندازند. او ماشینی برای نابود کردن خط دفاعی است. به نظرم او می‌تواند یک دوران را در بارسلونا رقم بزند.

آلوز در مورد اینکه آیا سعی کرده عثمان دمبله به ماندن متقاعد کند، گفت: 

او در بهترین باشگاه جهان حضور دارد. چه چیزی دیگر باید شما را متقاعد کند؟ شما این فرصت را دارید تا یک داستان زیبا را در اینجا به وجود بیاورید. مردم بر سرنوشت خود مسلط هستند، اما او اکنون در بهترین مکان ممکن حضور دارد.

دنی آلوز در مورد نصیحتی که می‌تواند به بازیکنان جوان‌تر کند، گفت:

 بازیکنان جوان بارسلونا باید مسیر درستی را طی کنند تا یکی دوران را در این باشگاه به وجود بیاورند. شهرت بزرگترین عامل حواس پرتی در زندگی خواهد بود. آن‌ها باید یاد بگریند تا بر این مورد مسلط شوند

دنی آلوز در مورد دفاع راست مورد علاقه خود، گفت:

 من دفاع راست‌های زیادی را دوست دارم. اگرچه در حال حاضر دفاع راستی وجود ندارد که در همه جنبه‌ها بهترین باشد. اما من واقعا آرنولد و حکیمی را دوست دارم. در فوتبال امروزی کمبود دفاع راست خوب به چشم می‌خورد. اگر مدافعان خوبی وجود داشتند، من الان اینجا در بارسلونا نبودم. امیدوارم دفاع راست‌های خوبی در آینده به فوتبال معرفی شوند.

دنی آلوز در مورد تمدید قرارداد با بارسلونا و برنامه‌هایش گفت:

چیزی در این مورد نی‌دانم. کسی با من صحبتی نداشته است. باید نشان دهم که چه کمکی از دستم بر می‌آید و خود را ثابت کنم. این کاری است که در تمام زندگی‌ام انجام داده‌ام. فعلا برنامه‌ام این است که در جام جهانی پیش رو در بهترین فرم خود باشم تا نشان دهم می‌توانم به رقابت کردن، ادامه دهم.

آلوز در مورد بازگشت به بارسلونا، گفت:

وقتی قراردادم به سائوپائولو به اتمام رسید، تصمیم گرفتم بدون تیم بمانم و برای گام بعدی‌ام، برنامه ریزی کنم. در برزیل گزینه‌هایی وجود داشت، اما می‌خواستم به اروپا بازگردم تا به جام جهانی بروم. فکر می‌کردم این تنها شانس حضور من در جام جهانی بود. رقابت‌های اروپایی صحنه‌ای مناسب برای اینکار است. می‌خواستم نشان دهم هنوز ارزشش را دارم. تصور نمی‌کردم به بارسلونا بازگردم اما برای بازکشت وسوسه شده بودم. در نهایت برای خوان لاپورتا پیامی فرستادم. به خدمت گرفتن یک بازیکن 38 ساله، بهترین پیام ممکن نیست اما مردم فراموش کردند که نام این بازیکن، دنی آلوز است. بازگشتم به بارسلونا بهتر از چیزی است که انتظار داشتم. مدت زیادی برای این اتفاق جنگیدم. خوشحالم که توانستم به بارسلونا بازگردم. چنین افتخاری نصیب تعداد کمی از افراد خواهد شد. من به اینجام نیامدم که قدم بزنم و بازنشسته شوم. بلکه برای کمک به بارسلونا آمدم.

فوتبال مانند زندگی است. یک عامل کوچک می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. هیچکس انرژی و انگیزه مرا ندارد و می‌توانم این را تضمین کنم. من همیشه سعی می‌کنم مردم خوش بگذرانند. این حرفه برای همین است. اگر شما از آن لذت ببرید، بقیه هم لذت خواهند برد. سال‌ها یکی یکی می‌گذرند، اما آنچه که در وجودمان است، تغییر نمی‌کند. هیچ چیزی در رابطه با اشتیاق من تغییر نکرده است. زمانی برای تلف کردن ندارم و به بهترین باشگاه جهان بازگشته‌ام.

 آلوز در مورد شرایط بارسلونا زمانی که به این باشگاه بازگشت، گفت"

با رختکنی روبرو شدم که عزت نفس پایینی داشت. اگر خودتان را باور نداشته باشید، نمی‌توانید بهترین عملکرد خودتان را ارائه دهید. وقتی از نظر ذهنی ضعیف باشد، در مواجه با مشکلات، نابود می‌شوید. تنها کاری که انجام داده‌ایم این است که تیم را متوجه کنیم، اگر الان تلاش نکنید، پس کی قرار اینکار را انجام دهید. ما باید هر روز با اشتیاق باشیم و اگر عرق نکنیم، بد است. باید در طول هفته رنج بکشید تا بتوانید از بازی‌ها لذت ببرید

 آلوز در مورد جواب سوال خبرنگار که پرسیده بود: "شما بیشترین عناوین را بین دیگر بازیکنان کسب کرده و مسن‌ترین بازیکنی است که برای بارسلونا در یک بازی رسمی گل زده است، این انگیزه را از کجا می‌آورید"، گفت:

به نظرم این نشان دهند استقامت و عشق به کاری است که انجام می‌دهید. زمانی که تصمیم گرفتم فوتبال بازی کنم، می‌خواستم تا زمانی که می‌توانم اینکار را ادامه دهم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. همچنان این آرزو را دارم. انسان با تعیین محدودیت‌ها زندگی می‌کند اما من معتقدم ما باید هر روز به دنبال نامحدود‌ها باشیم. باید به میل خود وابسته باشیم نه اینکه کسی به ما بگوید که نمی‌توانی اینکار را انجام دهی یا انجام دهی. 

آلوز در مورد اینکه آیا جام جهانی قطر آخرین چالش او خواهد بود، گفت:

آخرین نیست، اما برای من اهمیت زیادی دارد. هر کاری که در توانمان باشد را انجام خواهیم داد. قطر جایی که من آن را خیلی دوست دارم. جایی که بارسلونا در آن قهرمان جهان شدم. شاید این یک نشانه است. به نظرم تیمی داریم که برای قهرمانی رقابت می‌کند. هر چند تیم‌های دیگری هم هستند که شانس زیادی دارند.

آلوز در مورد اینکه اگر برزیل قهرمان نشود، دوست دارد لیونل مسی با آرژانتین قهرمان جام جهانی شود، گفت: 

نه نه، من این گزینه را به کس دیگری نمی‌دهم. من می‌خواهم برنده شوم. جام جهانی باید مال ما باشد. تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت. 

آلوز در مورد اینکه گفته می‌شود مسی در پاری سن ژرمن خوشحال نیست و بازگشتش به بارسلونا، گفت: 

نمی‌دانم چه فکری می‌کنم و چه کاری می‌خواهد انجام دهد. اما چرا که نه؟ جایی بهتر از بارسلونا وجود ندارد. او به جایی دیگر رفت و تجربه‌ای به دست آورد. حال وقت آن است که اگر بخواهد به خانه بازگردد.

آلوز در مورد احتمال قهرمانی بارسلونا در لالیگا، گفت:

من همیشه می‌گویم تا زمانی که تمام نشده، این احتمال وجود دارد. اما باید واقع بین باشیم، فاصله زیاد وجود دارد. اما این نیز درست که ما در بهترین فرم خود قرار داریم. درست در زمانی که به آن نیاز داشتیم. در حال حاضر در مهم‌ترین لحظات و مراحل نهایی این فصل قرار داریم. بیایید ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

آلوز در مورد پیروزی مقابل رئال مادرید و اینکه آیا از برد 4-0 تعجب کرده است یا خیر، گفت:

من از چیز‌های دیگری هم تعجب کردم، اما باید اعتراف کنم در مورد 4-0 هم همین بود. من لحظات تاریخی زیادی مقابل مادرید داشتم، اما این 4-0 خاص بود، زیرا مقابل رئال مادرید نشان دادیم که دوباره به رقابت بازگشته‌ایم و این خبر خوبی برای ما است. احترام موجود نسبت به باشگاه از بین رفته بود و اکنون همه می‌دانند که ما چه تیمی هستیم و اینکه قرار است برای این پیراهن، عرق کنیم. وقتی خوب کار می‌کنید، همراه با آن اتفاقات خوبی هم رخ می‌دهند. از آخرین برد بارسلونا مقابل رئال مادرید، شش بازی گذشته بود و این طبیعی نبود.

آلوز در مورد ژاوی و مقایسه‌اش با پپ گواردیولا، گفت:

 ژاوی همان دیدگاهی را دارد که زمان به عنوان یک بازیکن داشت. اما اکنون در شرایط متفاوتی قرار دارد و مربی است. او انتظارات زیادی دارد، او می‌داند برای فتح و رسیدن به افتخارات باید بسیار سخت کوش بود. او و کادرش همه چیزا را تغییر دادند. آن‌ها ذهنیت متفاوتی را با خود به ارمغان آوردند. از زمانی که در بارسلونا هستم، این اولین بازی است که تا این حد روی بدنم کار می‌کنم. فوتبال تغییر کرده و تا حد زیادی این موضوع را توجیه می‌کند. گواردیولا بازیکنان خوب زیادی داشت و ما مجبور نبودیم مدام بالا و پایان برویم. اما حالا هر از چند گاهی باید بدویم و برای انجام چنین کاری نیز به شرایط بدنی خوبی نیاز داریم.

10 سال پیش گفتم بودم که ژاوی، گواردیولا بعدی بارسلونا خواهد بود. به خاطر درکی که از فوتبال دارد. به همین دلیل با شرایط فعلی باشگاه هماهنگ شده است، همیشه باید راهی را پیدا کنید تا سبک خود را اجرا کنید، راز بزرگ مربیان خوب، همین است

آلوز در مورد اینکه ژاوی از خواسته به عنوان یک رهبر عمل کند، گفت: 

او مجبور نیست چیزی از من بخواهد. ژاوی از قبل مرا می‌شناسد و من هم او را می‌شناسم. می‌دانم که او چه خواسته‌ای دارد. من به بازیکنان می‌گویم که به اطراف خود نگاه کنند و قدر چیز‌هایی را که دارند، بدانند. فتبال جان من و خانواده‌ام را نجات داد. سعی می‌کنم این را به بازیکنان جوان‌تر یاد بدهم. ما می‌توانیم زندگی دیگران تغییر دهیم، برای شوخی اینجا نیستیم، فوتبال بیش‌تر از یک بازی آخر هفته است.

آلوز در مورد نمایش بارسلونا مقابل فرانکفورت و تساوی در آلمان، گفت:

 فوتبال متعادل‌تر شده و پیروزی در بازی‌ها دشوار‌تر است. در حال حاضر بازیکنان جوان مانند بازیکنان با‌تجربه بازی می‌کنند. دیگر مانند چهار یا پنج سال گذشته نیست. اگر روزی در بهترین فرم خود نباشید، مهم است که از هم نپاشید و باید بدانید چگونه رقابت کنید. ما سه روز پیش در یک بازی سخت مقابل سویا قرار گرفته بودیم. تیم در آلمان وضعیت مبهمی داشت، اما زمین نیز شرایط خوبی نداشت. حالا باید در بارسلونا با آن‌ها بازی کنیم. در مقابل حریف بسیار سخت و جدی قرار گرفته‌ایم. اما ما باید شرایط را بهتر کنیم و همچنان شانس بیشتری برای صعود داریم.

آلوز در مورد عدم حضورش در لیست بارسلونا در لیگ اروپا، گفت:

 آنچه را که قبلا گفتم، تکرار می‌کنم. همیشه فهمیدم که زندگی مراحل متفاوتی دارد و اکنون می‌دانم در چه مرحله‌ای هستم. اگر وقتی که 25 ساله بودم این اتفاق برایم رخ می‌داد، شاید به یک دعوای مشت زنی با ژاوی ختم می‌شد.

آلوز در مورد مدعی اصلی لیگ قهرمانان اروپا، گفت:

 به نظرم منچستر سیتی مدعی لیگ قهرمانان اروپا است. آن‌ها بهترین سبک بازی را دارند. من طرفدار پپ هستم و هر کاری را که او انجام می‌دهد، تحسین می‌کنم.

 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر جزئیات بیماری سردار آزمون از زبان رسانه آلمانی دردسرهای نابغه شطرنج ایران برای اعزام به مسابقات بین‌المللی محمد صلاح: از تمدید قرارداد با لیورپول مطمئن نیستم؛ به دنبال فتح چهارگانه هستیم وسلی اسنایدر و اضافه وزن شدید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلوز در مورد مقابل رئال مادرید بازیکنان جوان حال حاضر دوست دارم دفاع راست جام جهانی ام باپه یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟

توماس توخل از اولی هونس بابت صحبت‌هایش به‌طور علنی انتقاد کرده است

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ویکم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در یک بازی دشوار در آلیانتس آرنا موفق شد با بریس هری کین و نتیجه 2-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت به پیروزی برسد تا خیال‌شان از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا راحت شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ حال توماس توخل در کنفرانس خبری پس از بازی درباره وضعیت مصدومان تیمش، بازی مقابل رئال مادرید و مهم‌تر از همه، اظهارات جنجالی اولی هونس در روز گذشته صحبت کرده است.

وضعیت مصدومان

جمال موسیالا دیروز تمریناتش را متوقف کرد زیرا دوباره دردش برگشته بود، بنابراین امروز امکان حضور در ترکیب را نداشت. درباره ماتیاس دلیخت و کنراد لایمر نیز باید منتظر نتیجه معاینات بمانیم تا ببینیم چه می‌شود.

مچ پای لایمر پیچیده و از ناحیه کپسول مصدوم شده است. دلیخت نیز از ناحیه رباط زانو دچار آسیب‌دیدگی شده. باید ببینیم آیا هر دوی آن‌ها برای بازی سه‌شنبه آماده هستند یا خیر. 

بازی مقابل رئال مادرید 

البته من در پس ذهنم به بازی سه‌شنبه فکر می‌کردم اما امروز باید عملکردی جدی از خود به نمایش می‌گذاشتیم. ما می‌دانستیم آینتراخت در ضد حملات چه‌قدر خوب است و بنابراین باید کم‌تر توپ را لو می‌دادیم. هر چند ما لایمر و دلیخت را از دست دادیم که باعث شد چند چیز را تغییر دهیم، برای مثال لئون در پست دفاع راست بازی کرد. با این حال تا لحظه آخر، ما تمرکزمان را حفظ کردیم. بازی مهمی بود و کار آسانی نداشتیم. تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست و اکنون باید به‌طور کامل روی سه‌شنبه تمرکز کنیم.

صحبت‌های اولی هونس

اولی هونس در یک مصاحبه مفصل، درباره توماس توخل گفت که او اعتقاد دارد اگر از بین بازیکنان جوان مانند جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ یا آلفونسو دیویس عملکرد خوبی نداشته باشند، بهتر است بازیکن دیگری به‌جای آن‌ها جذب شود تا اینکه روی پیشرفت آن‌ها وقت بگذارند. حال توخل نیز به این صحبت‌های واکنش نشان داده است.

من دیروز آن را خواندم و قبل بازی نیز درباره‌اش صحبت کردم. درک می‌کنم چنین سؤالی را بپرسید اما تمرکز من اکنون به‌طور کامل روی سه‌شنبه است. 10 روز آینده برای ما بسیار اهمیت دارد و هیچ زمانی بدتر از الان برای صحبت کردن درباره چنین موضوعاتی نیست. 

بیش‌تر بخوانید: اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد

توخل در مصاحبه‌ای پیش از شروع بازی نیز گفته بود: 

این صحبت‌ها درست نیستند و من حتی نمی‌دانم چگونه پاسخ‌شان را بدهم. این به شخصیت مربیگری من لطمه زد. اگر چیزی در 15 سال گذشته ثابت کرده باشم، این است که بازیکنان آکادمی همواره جایی در تیم دارند البته اگر عملکرد خوبی داشته باشند. من این (صحبت‌های هونس) را درک نمی‌کنم و هیچ پایه و اساسی ندارد. 

این صحبت‌های آن‌قدر غیر واقعی هستند که اگر اولی آن‌ها را نگفته بود، اصلأ به آن واکنشی نشان نمی‌دادم. اینکه چهار روز پیش از بازی مقابل رئال مادرید چنین حرف‌هایی زده می‌شود، مرا به عنوان مربی بسیار آزار می‌دهد. ما بارها در این‌باره (توسعه بازیکنان جوان) خود را ثابت کردیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!