Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:51:18 GMT

پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۹۵۳

پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی ظهر شنبه در ستاد مقابله با شیوع کرونا با بیان اینکه گروه سنی شش تا ۱۲ سال ۶۱ درصد نوبت نخست واکسن کرونا و ۴۶ درصد نوبت دوم این واکسن را تزریق کرده اند، اظهار کرد: گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز ۹۳ درصد نوبت نخست و ۸۳ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد از جمعیت هدف ۱۸ سال به بالا نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند، ادامه داد: درصد دریافت نوبت اول و دوم واکسن کرونا در گروه سنی ۱۸ سال به بالا به ترتیب ۹۰ درصد و ۸۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به روند افزایشی بیماران سرپایی کرونا در چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: این مهم در حالی است که تعداد مرگ و میر و بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان روندی کاهش داشته است.

احمدی از استفاده ۹۳ درصدی ماسک در مدارس خبر داد و افزود: ۷۲ درصد از مدارس چهارمحال و بختیاری از تهویه مناسب در کلاس‌ها درس برخوردارند.

وی عنوان کرد: مسئولیت رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس بر عهده مدیر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: ۳۲.۲ درصد از تست‌های گرفته شده از افراد مشکوک به بیماری کرونا در فروردین ماه امسال در چهارمحال و بختیاری مثبت اعلام شده است.

احمدی از بازرسی ۱۸ هزار و ۳۴۱ مورد از اصناف چهارمحال و بختیاری در فروردین ماه خبر داد و گفت: طی بازرسی‌های انجام شده ۱۶ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شده است.

کد خبر 5462770

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد علی احمدی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا گرد و غبار سفر استانی چهارمحال و بختیاری واکسن کرونا درصد نوبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی

نماینده سازمان سنجش در چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون‌های گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح دیروز و داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در نوبت عصر دیروز با هم رقابت کردند.

باقری مسئول برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه شهرکرد گفت: امروز جمعه در استان ۸ هزار و ۴۹۰ نفر داوطلب تجربی در آزمون شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در آزمون سراسری امسال تأثیر سوابق تحصیلی ۵۰ درصد و سال آینده ۶۰ درصد خواهد است.

باقری ادامه داد: نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه امسال اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی