Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز شنبه در محل شهرداری ورامین برگزار شد، از تلاش‌های حسن خوانساریان رئیس سابق این سازمان تقدیر شد.

شهردار ورامین در این جلسه با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی مناسب به مردم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای گفت: امروز به واسطه فعالیت‌های روزمره مردم، هزاران سفر درون شهری و برون شهری در مناطق مختلف ورامین تا تهران انجام می‌شود و لازم است که این خدمات مستمر، به روز و با بهترین امکانات انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا مؤمنی افزود: علاوه بر توسعه حمل و نقل جاده‌ای، سازمان حمل و نقل بار و مسافر به برنامه درست و راهبردی برای خدمت رسانی به مردم نیاز دارد تا جابجایی مسافران با کمترین مشکل و معطلی همراه شود. فعالیت بیش از هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی در حوزه فعالیت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نشان از وسعت عملیات این سازمان دارد، فعالیتی که به طور مستقیم با مردم ارتباط دارد و هر گونه کوتاهی در این حوزه، می‌تواند زحمات کل مجموعه را تحت تأثیر قرار دهد.

وی از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ورامین به عنوان اولویت این سازمان یاد کرد و افزود: همچنان بسیاری از مردم برای تردد در مسیرهای درون شهری و برون شهری، از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند که  این امر موجب فرسودگی هر چه بیشتر این ناوگان شده از این رو لازم است تا توجه جدی به نوسازی این ناوگان صورت گیرد.

مؤمنی اظهار داشت: با توجه به که در ساعات اولیه روز از سمت ورامین و در ساعات پایانی روز از سمت تهران شاهد افزایش چشمگیر مسافر در خطوط مختلف هستیم، لازم است تا برنامه‌ریزی لازم برای تأمین خودروی مورد نیاز حمل و نقل مسافر صورت گیرد.

در حال حاضر ۴۸ خط تاکسیرانی درون شهری و برون شهری و ۴ خط اتوبوسرانی برون شهری به مسافران ورامینی زیر نظر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خدمات ارائه می‌کند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ورامین حمل و نقل مسافری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین حمل و نقل مسافری ورامین حمل و نقل مسافری سازمان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان