Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان، ۱۱۴ نفر از نمازگزاران کرمانی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند.

خبرگزاری میزان- سیدمهدی قویدل بیان کرد: طرح حضور قضات سراسر استان کرمان در مساجد از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان پیشنهاد و به تأکید رئیس کل دادگستری استان، این طرح در ماه مبارک رمضان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تاکید کرد: در آغاز اجرای این طرح رئیس کل دادگستری استان کرمان و معاونین وی و دادستان مرکز استان ضمن شرکت در نماز باشکوه جمعه، به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به ۱۱۴ نفر از نمازگزاران کرمانی پرداختند.

وی همچنین افزود: در قالب این طرح قضات استان جهت مشاوره حقوقی رایگان و جلسات پرسش و پاسخ در مساجد حضور خواهند یافت و  این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد سراسر استان کرمان اجرا خواهد شد و عموم مردم می‌توانند از خدمات مشاوره خانواده توسط مصلحین و همچنین مشاوره حقوقی رایگان استفاده کرده و پاسخ سوالات حقوقی خود را نیز از قضات دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه مشاوره حقوقی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه مشاوره حقوقی مشاوره حقوقی رایگان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز (یکشنبه) پس از اقامه نماز ظهر همزمان با تجمع سراسری دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم غزه و خیزش دانشجویان آمریکا که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته اند در محوطه این دانشگاه تجمع می‌کنند.

در این تجمع که اعضا هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند، دانشجویان علاوه بر حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

کد خبر 6091234

دیگر خبرها

  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو