Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:06:52 GMT

معلمان خوزستانی کلاس درس خود را نیمه اردیبهشت تمام کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۲۷۶

معلمان خوزستانی کلاس درس خود را نیمه اردیبهشت تمام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونای خوزستان با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از سوی دستگاه‌های حاضر در جلسه اظهار کرد: گزارش‌های ارائه شده حاکی از فعالیت خوب دستگاه‌ها است.

استاندار خوزستان در رابطه‌با میزان سفرهای نوروزی و تردد در راه‌های استان بیان کرد: خوزستان با ١۵٠ درصد افزایش تردد در صدر استان‌ها قرار گرفت، همچنین کاهش آمار تصادفات نشانگر فعالیت مثبت دستگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان با اشاره به حجم بالای ورود مسافران نوروزی به خوزستان افزود: با وجود تراکم سفر و حضور مهمانان نوروزی انتظار می‌رفت افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها را داشته باشیم.

وی به کاهش آمار فوتی‌های ناشی از کرونا اشاره و تصریح کرد: فوتی‌های کرونا در این مدت میزان کاهشی داشته است و امید می‌رود بتوانیم میزان فوتی را به صفر برسانیم.

استاندار خوزستان در رابطه با ابتلاء به سرخک در کودکان تاکید کرد: هنوز در خوزستان موردی از نظر ابتلاء به سرخک مشاهده نشده است.

خلیلیان پیرامون بازگشایی مدارس و تصمیمات خاص در این زمینه گفت: بازگشایی مدارس تصمیمی ملی است و ما در استان نمی‌توانیم تصمیمی مغایر بگیریم اما می‌توان در این زمینه ابتکار عملی مانند پروتکل‌ها را در مدارس اجرا کرد.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس افزود: بازگشایی مدارس بر اساس ابلاغ وزارت آموزش‌وپرورش است اما رعایت دستورالعمل‌های مناسب مدنظر قرار گیرد.

استاندار خوزستان خطاب به مدیرکل آموزش پرورش استان گفت: اداره کل آموزش‌وپرورش ابلاغی به سایر ادارات داشته باشد و فاصله‌گذاری را به مدارس تکلیف کند.

خلیلیان با اشاره به مشکلات مدارس و اختصاص وسایل سرمایشی اظهار کرد: اقداماتی برای اختصاص کولر به مدارس در حال انجام است.

وی در پاسخ به درخواست مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مبنی بر کاهش ساعت درسی دانش‌آموزان به دلیل گرمای هوا و فرارسیدن ماه رمضان بیان کرد: ساعات تحصیل جز مسئولیت استانی است، معلمان تا نیمه اردیبهشت‌ماه دروس را به اتمام برسانند تا کلاس‌ها کاهش‌یافته و ظرف ٢٠ روز آینده حضور در کلاس‌ها به پایان برساند.

استاندار خوزستان در رابطه با فعالیت دستگاه‌ها در طرح شهید سلیمانی عنوان کرد: برخی دستگاه‌ها در طرح شهید سلیمانی ضعیف عمل کردند.

خلیلیان با اشاره به وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان تصریح کرد: اکنون ١٠ شهر در وضعیت آبی و ٢ شهر نارنجی و مابقی زرد هستند، امیدواریم که شاهد آبی شدن کل استان باشیم.

کد خبر 5462802

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان سلامت خوزستان شیوع کرونا آموزش و پرورش خوزستان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا گرد و غبار سفر استانی استاندار خوزستان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر

به گفته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند از ۱۹ اردیبهشت برای ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آن‌ها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود