Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@09:22:41 GMT

استقلال بالاخره در زمین انقلاب تمرین کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۲۸۸

بالاخره بعد از مدت ها حرف و حدیث‌ زمین تمرین استقلال تغییر کرد

تمرین روز گذشته استقلال در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش طرفداری، استقلال در این فصل با مشکلات عدیده ای برای برگزاری تمرینات خود روبرو بوده و فرهاد مجیدی چندباری نسبت به کیفیت بد چمن آرارات واکنش نشان داده بود.

با این حال بعد از ترمیم زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب تمرین استقلال از روز گذشته در این مجموعه ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است کیفیت چمن انقلاب رضایت کادرفنی و بازیکنان را در پی داشته است و این موضوع در آستانه بازی های سرنوشت ساز استقلال اتفاق خوبی است.

 

بیشتر بخوانید:

چرا فرهاد مجیدی چمن زمین انقلاب را تایید نکرد؟

فرهاد مجیدی دوباره کیفیت چمن انقلاب را تایید نکرد؛ تمرینات استقلال تا پایان فصل در آرارات؟ 

 

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر جزئیات بیماری سردار آزمون از زبان رسانه آلمانی دردسرهای نابغه شطرنج ایران برای اعزام به مسابقات بین‌المللی محمد صلاح: از تمدید قرارداد با لیورپول مطمئن نیستم؛ به دنبال فتح چهارگانه هستیم وسلی اسنایدر و اضافه وزن شدید / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است