Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد شهادت امیر ارتش اسلام، سپهبد شهید علی صیاد شیرازی صبح امروز در قطعه ۲۹ بهشت زهرا (س) و در جوار مزار پاک این شهید والامقام برگزار شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ اسدالله حیدری معاون هماهنگ کننده هیئت معارف شهید سپهبد صیاد شیرازی در این مراسم گفت: شهید صیاد شیرازی همواره خود را مدیون انقلاب اسلامی می‌دانست و تاکید داشت تا وقتی خود را مدیون انقلاب بدانیم در صراط مستقیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی در ابتدای هر جلسه‌ای به خداوند توکل می‌کردند و از خداوند می‌خواستند تا با صدق کامل وارد شوند و با صدق کامل خارج شوند و همواره آیه ۸۰ سوره اسراء" وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا" را سرلوحه کار خود قرار داده بودند.   امیر حیدری ادامه داد: کلام دوم شهید صیاد دعا برای سلامتی امام زمان (عج) بود. این شهید در برابر کفار صلابت داشت و در مقابل دوستان متواضعانه و با رفعت بود. وی همواره اطاعت از رهبری را واجب می‌دانست و بر این موضوع بسیار تاکید داشت.   وی همچنین گفت: شهید صیاد به برگزاری نماز جماعت حتی با دو نفر تاکید داشت و هر سنگر را یک نمازخانه می‌دانست. وی همواره تاکید داشت که نگویید ارتش و سپاه دو لشکر الهی بلکه بگویید ارتش و سپاه یک لشکر الهی هستند که برای مقابله با دشمنان همواره یدی واحدند.   مهدی صیاد شیرازی، فرزند سپهبد شهید صیاد شیرازی نیز طی سخنانی در این مراسم، دینداری، ولایت‌مداری، تعهد، تلاشگری، عملگرایی، خدمت به مردم و اخلاص را از جمله صفات بارز این شهید بزرگوار عنوان کرد.   در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، حجت الاسلام والمسلمین احمد دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش، خانواده و جمعی از همرزمان آن شهید والامقام برگزار شد، کارکنان نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران با نثار گل به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.   بیشتر بخوانید: نیروی پدافند هوایی در اولویت یکم استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور قرار دارد   انتهای پیام/ برچسب ها: شهید صیاد شیرازی ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید صیاد شیرازی ارتش شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا بساطی شهردار ناحیه ۸ اظهار داشت: به مناسبت ۸ اردیبهشت سالروز تولد سیمین دانشور نویسنده بزرگ معاصر و خالق رمان مشهور سووشون، با همکاری خانه موزه سیمین و جلال، شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، مراسم جشنی با حضور شخصیت های فرهنگی، مدیران فرهنگی شهر و علاقمندان فرهنگ و ادب در خانه این زوج نامدار معاصر برپا شد.

گفتنی است در این مراسم محمد حسین دانایی خواهرزاده جلال آل احمد، احمد محیط طباطبایی رییس ایکوم در ایران ( شورای جهانی موزه‌ها)، احمد ابوحمزه رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر حضور داشتند و هر کدام به جنبه‌هایی از شخصیت سیمین دانشور و جلال آل احمد و اهمیت خانه موزه سیمین پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم