Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اتفاقات مشهد و بحث حضور زنان در استادیوم گفت: روندی که الان وجود دارد و رفتاری را که انجام می دهند خود به خود عده ای را علیه انقلاب، اسلام ‌و دین مسئله دار می کنند. وقتی زنان در همه مجامع اعم از مسجد و دانشگاه می توانند حضور پیدا کنند اما اجازه ورود آنها به استادیوم را ندهیم رفتاری اشتباه است اینکه بلیط فروشی کنیم بعد اجازه ندهیم که وارد شوند و بعد آن رفتار را با آنها کنیم با هیچ منطقی سازگار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود پزشکیان در مورد اینکه آیا ورود زنان به استادیوم ها غیرقانونی و غیر شرعی است اظهار کرد: شرع را باید از این عزیزان پرسید ولی من چیزی در شرع و قانون نمی بینم که اجازه ورود زنان به این مکان ها را ندهد. می توان تمام ملاحظاتی را که آقایان مد نظر دارند در نظر گرفت و اجازه حضور داد. دلیلی ندارد ما برای حضور زنان در تمامی مکان های که می توانند حضور پیدا کنند ممانعت ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

احتمال«ماست‌مالی» حادثه مشهد توسط دولت / پروژه مشمول گذر زمان می شود ؟

چه کسی دستور تاریخی پاشیدن اسپری فلفل به زنان را صادر کرد؟ / افکارعمومی در انتظار پاسخ شفاف سوالی ملی

وی تاکید کرد: به هر حال عده ای نمی خواهند در جامعه این اتفاق بیفتد و می خواهند تفکر و ذهن بسته خودشان را در جامعه تحمیل و اعمال کنند و این روش جز با نگاه و پیام اجتماعی قابل برگشت نیست یعنی جامعه باید صدای خودش را بلندتر از صدای آنها به گوش برساند آنها صدایشان را با برخورد با زنان به جامعه می رسانند و زنان نیز باید صدایشان را به گونه ای دیگر به گوش برسانند.

پزشکیان گفت: پیام این نوع رفتار با زنان این است که برای کنسرتی که تتلو برگزار می کند آن همه مشتری پیدا می شود این فرهنگ‌ و رفتار تتلو نیست که اینها را جذب می کند بلکه عناد در قبال رفتاری است که ما در اینجا با آنها داریم. وقتی ما آدم های خودمان را نمی پذیریم و با آنها عناد داریم عده ای به لج مشتری تفکر آدمی که از نظر محتوای فکری و یا پیام موسیقی چیزی برای گفتن ندارد می شوند و در واقع نتیجه رفتار ما رشد تتلوهاست.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1619969

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اصلاح طلبان ورود زنان به ورزشگاه مسعود پزشکیان تتلو امیرحسین مقصودلو عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین