Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@09:18:51 GMT

خداحافظی قهرمان کُشتی جهان از دنیای حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۹۳۴

خداحافظی قهرمان کُشتی جهان از دنیای حرفه‌ای

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، جیمز گرین، کشتی گیر ۲۹ ساله آمریکایی و دارنده ۲ مدال نقره و برنز رقابت‌های جهانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و از این پس به عنوان مربی در تیم ملی کشورش فعالیت خواهد کرد.

گرین یکی از کشتی‌گیران مدعی وزن ۷۰ کیلوگرم جهان چندی پیش در فینال رقابت‌های بین المللی جام یاشاردوغو مغلوب امیرمحمد یزدانی نماینده کشورمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرین در پیامی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و نوشت: «من همه چیز را تا آنجا که ممکن بود به عنوان یک مبارز در رشته کشتی انجام دادم و فارغ از هر نتیجه‌ای، به جواب‌های زیادی در مورد سوالاتم رسیدم و البته سوال‌های بی‌جواب بسیاری هم برای من باقی مانده است. تمام چیزهایی که می‌توانم انجام دهم چه مسائل ذهنی و چه فیزیکی دو چیز مختلف هست که سعی می‌کنم از این پس آن‌ها را در قالب مربی مرحله به مرحله در اختیار کسانی که می‌خواهند وارد کشتی شوند، قرار دهم. بی‌صبرانه منتظرم که دانش خودم را در زمینه کشتی برای تولد ستاره‌های جدید در اختیار ورزشکاران کشتی آمریکا قرار دهم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1135953 برچسب‌ها کشتی آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان

رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی استان فارس در مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد و در پایان تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید.
تیم‌های جهرم و لار به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.
برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که ۲۸ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
  • پایان یک جادوگر؛ دیوید تیلور رسما خداحافظی کرد!
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند