Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:47:32 GMT

130 بیمار مبتلا به کرونا در لرستان بستری هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۹۷۳

130 بیمار مبتلا به کرونا در لرستان بستری هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:۱۳۰ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی این استان بستری و تحت درمان هستند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دکتر مریم کوشکی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: در شبانه روز گذشته یک نفر در این استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد تا شمار جانباختگان به ۲ هزار و ۸۱۵ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۷۲ مبتلای جدید به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان شناسایی شد و شمار مبتلایان به ۲۱۶ هزار و ۸۲۸ نفر رسیده است.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی در لرستان وضعیت در پلدختر و دلفان دوباره نارنجی شد و دورود که هفته گذشته در وضعیت آبی قرار داشت به وضعیت زرد تغییر رنگ داد، بر این اساس ازنا، الیگودرز، بروجرد، چگنی، خرم‌آباد، دورود، سلسله و کوهدشت در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آمار کرونا وضعیت کرونا کرونا لرستان بستری های کرونا افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد

‌به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: قریب به ۲۱۹ هزار و ۵۳۴ هکتار از محصولات زراعی استان لرستان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است که نسبت به سال زراعی گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در زیر بخش طیور نیز نسبت به سال گذشته ۴۹ درصد افزایش پوشش بیمه داشته‌ایم و همچنین در زیر بخش آبزیان ۲.۷ درصد و در زیر حوزه باغات نیز ۲.۲ درصد رشد داشته‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تصریح کرد: این افزایش پوشش بیمه نتیجه حمایت دولت از کشت‌های قراردادی و طرح جهش تولید در دیم‌زارها و فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به بهره‌برداران است.

کد خبر 6100960

دیگر خبرها

  • بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد
  • هلال احمر دیگر انبار خالی ندارد/ اگر اجازه دهند نمی‌گذاریم بیمار بدون دارو برگردد
  • آرمین زارعی بستری شد
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی بستری شد
  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد