Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی معتقد است بارسلونا مقابل لوانته دیداری مشابه بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت را تجربه خواهد کرد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از تقابل با لوانته در لالیگا حاضر شد و در مورد این دیدار، شرایط پیکه و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این کنفرانس خبری گفت:

لوانته مقابل رقیب بزرگی مانند ما، روی جان خود ریسک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها با سرمربی جدید خود نتایج خوبی کسب کرده اند. انتظار دیداری مشابه بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت را دارم. آن ها در زمین ویارئال و در واندا متروپولیتانو پیروز شدند. این فینالی دیگر است، لیگ برگشته است. به سه امتیاز مقابل رقیبی سخت که در سال های اخیر مقابل آن ها خوب نبوده ایم، نیاز داریم. از نظر جسمانی شرایط بسیار خوبی داریم. توپ های زیادی از دست می دهیم و اشتباهات تاکتیکی متعددی در متوقف کردن ضد حملات فرانکفورت داشتیم. در خط دفاعی بیشتر از حالت معمول اذیت شدیم. باید این مسائل را بهبود دهیم. در نهایت موفق به گلزنی شدیم.

مصدومیت پیکه؟

او مصدومیتی ندارد، فقط درد شدیدی دارد. او الان یک ماه و نیم یا دو ماه است که این درد را دارد. مقابل فرانکفورت او درخواست تعویض داد زیرا دیگر نمی توانست دردش را تحمل کند. در پنجشنبه خواهیم دید شرایط چگونه است. امیدواریم او برای بازی پنجشنبه بتواند همراه ما باشد.

سرجی روبرتو؟

مدیریت ورزشی و رئیس نظر من را می دانند. آن ها باید با باشگاه صحبت کنند و طرفین با هم به توافق برسند. هفته آینده می تواند به تمرین با تیم بازگردد. شرایط قراردادش وابسته به او و باشگاه است.

عثمان دمبله؟

او بازیکنی حرفه ای و متعهد است. بازیکنان اندکی با سطح او در موقعیت های تن به تن و دریبل زنی وجود دارند. او حرفه ای است و از خود مراقبت می کند. او با تیم زندگی می کند و من هیچ شکایتی ندارم. او به ما کمک زیادی می کند. پیشرفت تاکتیکی دمبله؟ او را خوشحال و قادر به رقم زدن تفاوت ها می بینم. نه زیاد از نظر گلزنی، بلکه از نظر ارسال پاس گل. او تمام ویژگی های دنیا را دارد. او قطعه ای کلیدی برای تیم و بازیکنان است.

بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت؟

تکرار بازی را دیدیم و ما خوب نبودیم. توپ های زیادی لو دادیم و خوب نبودیم. موقعیت های خود را به خوبی تمام نکردیم و چیزهای زیادی را کم داشتیم، حتی با این که نتیجه خوبی کسب کردیم. شرایط بازی نیز به ما کمکی نکرد اما باید به شدت از خودمان انتقاد کنیم. در اروپا در چنین شرایطی تیم ها می توانند شما را حذف کنند. مقابل لوانته نیز آن ها بازی را برای ما سخت خواهند کرد. باید بهتر حمله کنیم. مقابل فرانکفورت بازی خوبی انجام ندادیم.

ممفیس دیپای و سرجینیو دست؟

در تلاشیم تا آن ها را برای بازی پنجشنبه همراه خود داشته باشیم. نمی خواهیم مصدومیت آن ها تشدید شود و دوباره بدتر شود. آن ها به صورت انفرادی تمرین می کنند و حس و حال آن ها گویای همه چیز خواهد بود. تعهد اهمیت زیادی دارد و گاهی باید همه چیز را متوقف کرد. امیدواریم به بازی پنجشنبه برسند.

خرید احتمالی هالند؟

باید ببینیم چگونه این کار را انجام می دهیم. این نمایشی برای ما و شماست. شرایط مالی آسان نیست.

مدیریت تیم؟

سعی داریم با بازیکنان صادق باشیم، ما می خواهیم خانواده ای فراتر از افراد مشخص بسازیم. سعی داریم در مورد آن چه خواهند داشت، صادق باشیم. من به تنهایی کار نمی کنم، ما یک خانواده و گروه هستیم. سعی داریم با تیم و بازیکنان صادق باشیم.

بوسکتس؟

بوسکتس، با اجازه کاسمیرو، با اختلاف بهترین هافبک دفاعی دنیاست. هر کاری که او انجام می دهد خارق العاده است و حتی با این که او یکی از مورد انتقادترین بازیکنان باشگاه است. چیزی که بوسکتس به ما ارائه می دهد را هیچ کسی به ما نمی دهد. وقتی یک بلوک هستیم، بوسکتس اذیت نمی شود و سپس در بازی با توپ او عالی است. یافتن جانشینی برای او اصلاً کار آسانی نیست. فرنکی و نیکو را داریم اما برای من بوسکتس مهره ای کلیدی است.

بازگشت آنسو فاتی؟

آنسو بازیکنی متفاوت است و ما از استعداد او بسیار آگاه هستیم. تمرینات او را مداوم زیر نظر دارم. او می گوید که دردی حس نمی کند و کم کم به تمرینات گروهی باز خواهد گشت. امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

جوردی آلبا؟

جوردی یک دیو رقابت طلب و بسیار فیزیکی است. به نظر من، او چه در حمله و چه در دفاع دست کم گرفته می شود. قدرت رهبری ای که او در تیم از خود نشان می دهد، تماشایی است. بازیکنان غیر تخصصی جایگزینی مثل اسکار مینگزا و سرجینیو دست را داریم. وقت آن است که از تیم بخواهیم تلاشش را کند زیرا در طول چهار یا پنج هفته آینده روی همه چیز ریسک خواهیم کرد. تیم کیفیت لازم را دارد. فردا رقیبی داریم که انگیزه بسیاری دارد.

اریک گارسیا؟

از عملکرد او بسیار خوشحالیم. او خط دفاعی را به خوبی پوشش می دهد و قدرت رهبری دارد. او در بازی با توپ چیزهای زیادی به ما اضافه می کند. بدون شک او سال ها مدافع بارسا خواهد بود.

نقش پدری؟

همه چیز به بازی بستگی دارد. در بازی قبلی یافتن او در بازی کار سختی بود زیرا آینتراخت بسیار خوب کار کرد. ما خوب حمله نمی کردیم.

آداما ترائوره؟

خواهیم دید در نقل و انتقالات چه کاری از دستمان بر می آید. آداما بازی فوق العاده ای مقابل فرانکفورت انجام داد. او دو یا سه بار به خوبی بازیکن مقابلش را پشت سر گذاشت و سانتر کرد اما نمی توانست تمام کننده ای را پیدا کند. او دارایی مهمی برای ماست.

تمدید قرارداد گاوی؟

من خوش بین هستم و می بینم که بازیکن خواهان ماندن است. همه چیز به باشگاه، گاوی و نماینده اش بستگی دارد. من سر این مسئله اذیت نیستم. او لایق ماندن است و ما برای او ارزش قائلیم.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر جزئیات بیماری سردار آزمون از زبان رسانه آلمانی برانکو: زمان فتح الله زاده از استقلال پیشنهاد داشتم؛ نمی‌ شود از قرمز به آبی رفت! افزایش عجیب حجم عضلات لوریس کاریوس در دوران سکونشینی آلفونسو دیویس: تصور کنید رونالدو باشید آن وقت مگوایر کاپیتان تیم باشد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد