Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@11:37:31 GMT

بررسی «هنر انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ خورشیدی»

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۱۳۸

بررسی «هنر انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ خورشیدی»

وبینار «هنر انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ خورشیدی» برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه سوره،‌ به‌مناسبت «هفته هنر انقلاب اسلامی» و گرامی‌داشت یاد سیدمرتضی آوینی، دانشکده هنر با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، وبیناری پژوهشی را با عنوان «هنر انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ خورشیدی» روز دوشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وبینار استادان عرصه فرهنگ و هنر همچون حبیب‌الله صادقی(نقّاش و هنرمند حوزه تجسّمی)،‌ محمدعلی روزبهانی(پژوهشگر و رئیس حوزه هنری استان قم)، محمدرضا وحیدزاده(منتقد و عضو گروه علمی ادبیات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشۀ اسلامی)، امیررضا نوری پرتو(منتقد و فیلم‌نامه‌نویس و مدیر گروه ادبیات نمایشی دانشگاه سوره)،‌ سمیه رمضان‌ماهی(مدیر گروه گرافیک و تصویرسازی دانشگاه سوره)، کیارش زندی(عضو هیئت علمی دانشگاه سوره)، مهدی محمدی(مدیرگروه صنایع‌دستی دانشگاه سوره)،‌ هادی آذری(پژوهشگر و مدرس دانشگاه) و بیتا بهرامی(دکترای فلسفه هنر و نقّاش) حضور خواهند داشت. همچنین دبیر وبینار رامتین شهبازی(معاون دانشکده هنر دانشگاه سوره) است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک در وبینار شرکت کنند: panel.soore.ac.ir/join/egc41. ضمن این‌که حضور برای تمام افراد آزاد و رایگان است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: هنر انقلاب اسلامی در دهه 60 ، دانشگاه سوره

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هنر انقلاب اسلامی در دهه 60 دانشگاه سوره هنر انقلاب اسلامی در دهه دانشگاه سوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، همزمان با سراسر کشور دومین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت در شهرستان های آبادان و خرمشهر  برگزار شد.

در شهرستان آبادان ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹ آقا در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی  و در خرمشهر ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد  با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در گروه آزمایشی تجربی به رقابت پرداختند.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان