Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:06:58 GMT

«محیا» مسابقه‌ای درباره احکام است/ هر روز عصر از شبکه دو

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۱۶۷

«محیا» مسابقه‌ای درباره احکام است/ هر روز عصر از شبکه دو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، حسین نصیری تهیه‌کننده مسابقه «محیا» درباره این برنامه بیان کرد: هدف ما ساخت مسابقه‌ای با محوریت آموزش مسائل شرعی و احکام با زبانی متفاوت بود، در این زمینه روش‌های سنتیِ آموزش این مسائل به گونه‌ای است که دیگر آن فراگیری را در وضعیت کنونی جامعه ما ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تغییر سبک زندگیِ مردم آن روش‌ها دیگر نمی‌توانست همه مردم را شامل شود، به همین خاطر باید سراغ رسانه و فراگیرترین رسانه یعنی تلویزیون می‌رفتیم.

این تهیه‌کننده درباره مجری این برنامه نیز توضیح داد: برای اینکه فضایی با نشاط، جدید و جذاب خلق کنیم از یک مجری خارجی استفاده کردیم. سهیل اسعد که متولد شهر بوینس آیرس آرژانتین هستند و چند سالی هست در ایران زندگی می‌کنند مجری برنامه شد. وی سال‌ها عضو یک گروه تئاتر در آرژانتین بوده‌ و کارهای مختلفی از جمله بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه نویسی انجام داده بودند. اسعد از سال ۱۳۷۶ در بیش از ۳۰ کشور مختلف در اروپا و به خصوص آمریکای لاتین تجربه کار تبلیغی با مسلمانان را دارند و نوآوری‌های خوبی در حوزه آموزش دینی با رویکرد اجتماعی دارند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با حضور شرکت‌کنندگانی از تمام اقشار و با بیان مسائلی درباره سبک زندگی و احکام مسابقه‌ای پرکشش و در عین حال آموزشی تولید کرده باشیم.

کد خبر 5462936 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان شبکه دو سیما مسابقه ماه امید ماه رمضان 1401 هفته هنر انقلاب اسلامی تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی تماشاخانه ایرانشهر موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر خانه هنرمندان ایران شبکه مستند سیما تئاتر شهر هنرمندان تئاتر فیلم مستند ماه رمضان 1401 حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ردپای آبی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صرف‌نظر از آموزش، توجه به مسائل علت و معلولی و شیوه درست فکر کردن، یادداشت‌برداری لحظه‌به‌لحظه مجری از درک و دریافت بچه‌ها و شخصیت‌های کارتونی، ذهن بچه‌ها را برای رسیدن به جواب درست قاعده‌مند می‌کرد. در آخر هم استیو روی صندلی نتیجه‌گیری می‌نشست و از کنار هم قرار دادن یافته‌ها پاسخ درست را اعلام می‌کرد.
ردپای آبی (Blue’s Clues) محصول ۲۰۰۲–۱۹۹۶ آمریکا بود. سری جدید این برنامه طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ با حضور یک مجری جدید به نام «جاش» با اجرای «دنووان پتن» ساخته شد. «تریسی پیج جانسون»، «تاد کسلر» و «آنجلا سانتومرو» نیز سازندگان این برنامه هستند.

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ببینید | ردپای آبی