Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@08:49:45 GMT

حمایت جالب کونسیسائو از روزه مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۲۴۳

حمایت جالب کونسیسائو از روزه مهدی طارمی

سرمربی پورتو درباره روزه داری مهدی طارمی صحبت کرد

سرمربی تیم فوتبال پورتو در خصوص روزه داری مهدی طارمی و یک مسلمان دیگر تیم حمایت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرداشب در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، پورتو میهمان گویمارش خواهد بود.

سرخیو کونسیسائو در نشست خبری این مسابقه در خصوص روزه گرفتن طارمی و دیگر مسلمان پورتو صحبت و از روزه داری آنها حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پورتو گفت: من خودم یک کاتولیک هستم و روزه می‌گیرم. دیروز 20 کیلومتر را ناشتا و بدون اینکه غذایی بخورم، دویدم. درست است. ارزش‌هایی وجود دارد که انسان را رشد می‌دهد. موقعیت‌هایی که فراتر از کمبود لحظه‌ای غذا است. این لحظات ما را در بازی قوی‌تر می‌کند.

او ادامه داد: ما البته یک بخش پزشکی داریم که بهترین متخصص تغذیه در جهان به نام ویتور هوگو در آن حضور دارد. همه چیز برنامه‌ریزی شده است، به همین دلیل آنها 100 درصد برای بازی آماده هستند. اما این بدان معنا نیست که آنها بازی خواهند کرد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز هفتم رمضان آلودگی هوا کونسیسائو مهدی طارمی پورتو ماه رمضان طرح ترافیک 1401 دعای روز هفتم رمضان آلودگی هوا قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏