Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز گفت: در سفر رئیس جمهور به البرز ۱۷۲ طرح توسعه‌ای با اعتباری حدود ۱۰ هزار و ۷۴۳ میلیارد تومان برای استان البرز تصویب شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به ارائه گزارشی از دستاورد‌های سفر رئیس جمهور به این استان پرداخت و اظهار کرد: در این سفر ۱۷۲ طرح و برنامه توسعه‌ای با اعتباری حدود ۱۰ هزار و ۷۴۳ هزار میلیارد تومان برای استان البرز تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبداللهی بیان کرد: پیشنهاد ارتقای سه شهر کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت به شهرستان نیز در این سفر، به هیئت دولت مطرح شد که رئیس جمهور دستور بررسی درباره این موضوع را صادر کرد.

استاندار البرز با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان برای تخصیص تسهیلات به مردم از سوی بانک‌ها به تصویب رسید، گفت: در این ۶۱ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذار بخش خصوصی و بانک‌ها برای پیشبرد پروژه‌های البرز اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه برای ۵۴ طرح در بخش زیربنایی استان ۶ هزار و ۶۰۱ میلیارد تومان اعتبار، در نظر گرفته شد، گفت: ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و بانک‌ها مصوب شد.


به گفته عبداللهی صنایع و معادن استان نیز با اعتبار حدود ۱۵۵ میلیارد تومان و ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی به اعتبارات حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی و آموزشی و ورزشی نیز ۳۹ توافق با اعتباری حدود هزار و ۷۶۸ میلیارد تومان و در بخش رفاهی و اجتماعی ۱۶ توافق با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان و ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد.

استاندار البرز بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز ۱۳ توافق با اعتباری بیش از ۷۵۵ میلیارد تومان و در حوزه آب، خاک و کشاورزی ۲۹ توافق با اعتباری حدود ۷۳۸ میلیارد تومان انجام شد.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال ۴ توافق با اعتباری حدود ۳۴۰ میلیارد تومان و تسهیلات به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و در حوزه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی نیز ۹ توافق با اعتبار ۲۵۱ میلیارد تومان صورت پذیرفت.

عبداللهی گفت: در مجموع نیز سرمایه گذاری و مشارکت بانک‌ها طی ۲ توافق به ۲۲ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان مورد موافقت قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به البرز سفرهای استانی رئیسی استاندار البرز توافق با اعتباری اعتباری حدود میلیارد تومان توافق با اعتبار استاندار البرز رئیس جمهور بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی

محمدعلی اسکندری سفیر کشورمان در ازبکستان با آزاد بیک نظربیک اف وزیر فرهنگ این کشور ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار راهکارهای تحقق اهداف تبیین شده توسط روسای جمهور در حوزه های تمدنی، فرهنگی و هنری به ویژه در سال 1403 بررسی شد.
 
در این نشست اسکندری سفیر کشورمان ظرفیت ها و توانمندی های کشورمان در حوزه فیلم و سریال، اسناد و مستند سازی، کتاب، موزه، موسیقی،تجهیزات فنی حوزه فرهنگ، شهرک های سینمایی و غیره را تشریح کرده و بر آمادگی کشورمان جهت همکاری های مستمر تاکید کرد.

در  این دیدار همکاری برای گرامیداشت  مفاخر علمی به صورت مشترک و همکاری فرهنگی در نهادهای منطقه  ای و بین المللی نیز بررسی شد.

آزادبیک نظربیک اف وزیر فرهنگ ازبکستان نیز ضمن مثبت خواندن و روبه رشد مناسبات در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی،  بودن همکاری های دو جانبه، فرهنگ و تمدن مشترک را زیربنای مناسبی برای تقویت همکاری در تمامی زمینه اعلام کرد.

وی گفت امیدوار است با تهیه برنامه اقدام مشترک در حوزه فرهنگ، راهکارهای عملیاتی برای تحقق اهداف مورد نظر روسای جمهور ازبکستان و ایران را تدوین کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»