Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@21:18:39 GMT

سپاه: شناور‌های توقیف شده تحت نظر هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۶۷۸

خبرگزاری میزان-سردار بارگاهی، فرمانده منطقه ۴ نیروی دریایی سپاه گفت:حوالی اذان ظهر شناور‌های گشتی سپاه به تعدادی شناور مشکوک شده اند. تعداد دو شناور توقیف شدند که شناور اصلی که به عنوان هدف اصلی تعیین شده بود نیز توقیف شد. در حال حاضر شناور‌ها در اسکله منطقه تحت نظر می‌باشند و طبق اعلام کاپیتان کشتی بالغ بر ۲۵۰ هزار لیتر سوخت در این کشتی موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه:
افزایش قاچاق سوخت در مرز‌های مالزی

برچسب ها: سپاه پاسداران قاچاق سوخت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه پاسداران قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی