Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

خیرالله خادمی روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه‌های آذربایجان شرقی  گفت: با برنامه‌ریزی منسجم از سفر آتی هیئت دولت به آذربایجان‌ شرقی نهایت بهره را خواهیم برد و با تامین اعتبار و تزریق مالی به سیستم پیمانکاری و بخش اجرایی حداکثر تا سه ماه شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: این پروژه اولین پروژه ریلی خواهد بود که حداکثر تا اوایل تابستان توسط دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۴۸۰ کیلومتر آزادراه برای آذربایجان‌ شرقی طراحی شده که چهار آزادراه مهم در حال انجام است، یادآور شد: ۶۷۰ کیلومتر بزرگراه هم در برنامه کاری است که ۲۳۰ کیلومتر آن اجرا شده و مابقی طی چهار سال به اتمام خواهد رسید.

وی اظهار کرد: امیدواریم آزادراه‌های مهم استان که شبکه مواصلاتی و کریدورهای مهم را تکمیل می‌کند، تعهدات دولتی آن به صورت مستمر تامین شده و تعهدات بخش خصوصی نیز به منصه ظهور برسد تا در مدت زمان مشخص شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

استاندار آذربایجان‌ شرقی به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه‌های قطعه شش آزادراه «تبریز-ارومیه»، ایستگاه راه‌آهن خاوران و خط‌آهن «تبریز-بستان‌آباد» بازدید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هیئت دولت وزیر راه و شهرسازی بزرگراه بخش خصوصی معاون راه و شهرسازی حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی راه آهن بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی صبح امروز جمعه به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه استان بشنویم.

مالک رحمتی افزود: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی نیز از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است.

وی یادآوری کرد: سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است.

رحمتی تشریح کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح بدهند که اگر هشت هزار تن هم بدهند، مشکل شأن حل می‌شود.

کد خبر 6088928

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد