Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی سلاجقه  افزود: گاهی فشار نمایندگان مجلس برای ما عجیب است، مجوز محیط زیستی این طرح گرفته نشده، اما نماینده محترم از من می‌خواهد که کلنگ‌زنی انجام شود، به هر شکل کلنگ زده شد، اما از دید ما کلنگی که برای این پروژه به زمین زده شد مورد تایید نیست؛ در واقع معتقدیم کلنگی به زمین زده نشده است.

وی در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفظ محیط زیست کوتاه نمی آید و طبق قانون دیگر هیچ کلنگی بدون مجوز محیط زیست به زمین نخواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمینه اجرای طرح پتروشیمی در میانکاله هم کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش ایرنا، نگاهی با زبان آمار به این طرح نشان می دهد که خلاء قانونی زیادی در آن وجود دارد، ۸ مهرماه ۹۹ صنعت پتروشیمی از دولت وقت جواز تاسیس گرفت، این طرح در ۲۳ / ۱۲ / ۹۹ در هیات وزیران وقت مصوب شد، در ۱۵ تیر ۱۴۰۰ شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران نامه ای به سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص تامین آب شرب پتروشیمی امیر آباد مازندران از محل دریا ارسال کرد که در آن نامه اشاره می شود که به میزان ۲۵ میلیون متر مکعب در سال برای تامین آب این طرح امکان پذیر است، در تاریخ ۱۵ / ۱۰ /۹۹ نیز معاونت برنامه ریزی وزارت نفت موافقتنامه مقدماتی اجرای طرح پتروشیمی را با ۶ سهامدار امضا می کند.

 
 
  
  

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • (تصاویر) معجزه معماری در اسلو؛ آپارتمان‌های سازگار با محیط زیست!