Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین،‌ مرحله سی و پنجم فروش فوری ایران خودرو هفته گذشته برگزار شد که بر اساس آمارهای منتشر شده، بیش از ۵ میلیون و ۳۷۸ هزار نفر در این مرحله شرکت کردند. این میزان بالاترین مشارکت طی مراحل برگزار شده محسوب می‌شود.

در میان خودروهای عرضه شده، پژو پارس ELX با بیش از دو میلیون و ۲۱۴ هزار نفر بیش‎‌ترین متقاضی را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته تعجب آور دیگر در این مرحله، عرضه تنها ۲۵۰ دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ سه، محصول جدید ایران خودرو بود.

اولین فروش فوری ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ در حالی برگزار شد که فاطمی امین، وزیر صمت دولت سیزدهم بارها اعلام کرده بود که امسال شاهد قرعه کشی نخواهیم بود. هر چند که بعدها این وعده خود را تعدیل کرد و گفت که حذف قرعه کشی به تدریج صورت خواهد گرفت.

مرحله سی و پنج فروش فوری ایران خودرو هفته گذشته آغاز شد. در این مرحله ۵ محصول پژو ۲۰۶ تیپ سه، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با سقف قرمز، پژو پارس ELX، پژو پارس سال و رانا پلاس سقف شیشه‎‌ای با گیربکس ۶دنده عرضه شده بود. بر اساس آمارهای منتشر شده در این مرحله بیش از ۵ میلیون و ۳۷۸ هزار نفر شرکت کرده‌بودند که بالاترین رکورد طی مراحل برگزار شده محسوب می‌شود.

در نقطه مقابل مجموع خودروهای عرضه شده در این مرحله برابر با ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه خودرو بود؛ به بیان دیگر به ازای هر خودروی عرضه شده حدود ۴۵۸ نفر متقاضی وجود داشت.

در این مرحله پژو پارس ELX با بیش از دو میلیون و ۲۱۴ هزار نفر، بیش‌ترین متقاضی را از میان خودروهای عرضه شده داشت. در نقطه مقابل راناپلاس سقف شیشه‌ای کم‌ترین استقبال را ثبت کرد:

از سوی دیگر، پژو پارس بنزینی بیش‌ترین عرضه را از سوی ایران خودرو داشته است. در این مرحله، ایران خودرو ۷۵۰۰ دستگاه پژو پارس سال عرضه کرده بود. در نقطه مقابل پژو ۲۰۶ تیپ سه، با ۲۵۰ دستگاه، کم‌ترین عرضه را به نام خود ثبت کرد.

کد خبر 668622 برچسب‌ها خبر مهم ايران خودرو فروش فوق‌العاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم ايران خودرو فروش فوق العاده فروش فوری ایران خودرو هزار نفر عرضه شده پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس

در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو روند نزولی به خود گرفته بود و همین روند تا روز دوشنبه نیز ادامه داشت.

پژوپارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۷۱۰ میلیون تومان قیمت داشت که هم‌اکنون قیمت آن به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز در طول یک هفته گذشته افت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است.

پژوپارس LX TU ۵ نیز افت قیمت سنگینی را تجربه کرد. این خودرو نسبت به ابتدای هفته گذشته ۳۹ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان فروش رفت.

منبع: خبرآنلاین

tags # ایران خودرو ، سایپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو