Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین مرحله کمک‌های مومنانه در قالب ۱۲۰۰ سبد کالا با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان، جانشین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، بازرسی و بسیج سازندگی سپاه کوهبنان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در حاشیه این مراسم گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند بیست و دومین مرحله کمک‌های مومنانه تا شب‌های قدر با صرف اعتباری معادل شش میلیارد ریال توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و با همکاری ائمه جماعت مساجد در شهرستان کوهبنان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: کمک به نیازمندان و مستمندان از سفارشات پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار است لذا بر اساس رهنمود‌های مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی از زمان گسترش ویروس کرونا در کشور رونق خاصی گرفت.

ابراهیمی می‌گوید: همزمان با دهه دوم ماه مبارک رمضان بیست و دومین مرحله کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی در کوهبنان اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: در این مرحله از کمک‌های مومنانه ۱۲۰۰ سبد کالای معیشتی که ارزش هر سبد حدود پانصد هزار تومان می‌باشد بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا به مبلغ شش میلیارد ریال توزیع خواهد شد.

روح الله ابراهیمی می‌گوید: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به همت خیرین، خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری و مردم نوع دوست کمک‌های مومنانه رنگ و بوی خاصی به خود گرفت و این کمک‌ها به صورت منظم و منسجم انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: طی دوران گسترش کرونا با استفاده از ظرفیت خیرین در راستای توزیع سبد کالا، کمک هزینه درمان و اجاره خانه، ساخت منازل مسکونی نیازمندان، تهیه جهیزیه، پرداخت هزینه بیمه و ... کار‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در سال جدید که بر اساس تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده همه توان و ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن بیانات معظم‌له بکار گرفته می‌شوند.

ابراهیمی گفت: در ایام میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شب‌های قدر بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در شهرستان کوهبنان توزیع می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود

سرگرد حسن وکیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج کارگری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها در بخش های فرهنگی،ورزشی،تبیینی توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان چالوس انجام می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی بانوان کارگری استان مازندران ، همایش تجلیل از کارگران نمونه ، نشست جهاد تبیین با موضوع شعار سال ، همایش پیاده روی بسیجیان ، نشست جهاد تبیین با محوریت شعار سال، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنعت(شهرک صنعتی مرزن آباد) است

وکیلی تصریح کرد: بسیج کارگری درکنار دیگر اقشار بسیج،مأموریت هایی را به صورت عمومی برعهده دارداما وظیفه تخصصی و ذاتی بسیج کارگری،کمک به رفع موانع تولید است و این مهم وظیفه ما را در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری سال “جهش تولید بامشارکت مردم” نام گرفته است سنگین تر می کند.

وی اذعان کرد: برخلاف بسیاری از ایدئولوژی هایی که امروزه در جهان حاکم می باشد، دین اسلام به کارگران با چشم عطوفت و مهربانی و قدردانی می نگرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان چالوس تصریح کرد: از ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که در اجرای برنامه های پایگاه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس نهایت همکاری را دارند تشکر می کنم.

کد خبر 6092582

دیگر خبرها

  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد