Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد نوری فر پس از برگزاری مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسات دو باشگاه جداگانه برگزار شد. جلسه خوبی بود و  صحبت های کلی انجام شد. صحبت‌هایی که قبلا در مصاحبه مطرح کردیم در این جلسه هم عنوان کردیم. ما شروع کننده نبودیم. همیشه واکنش نشان دادیم و کنشگر نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از جلسه ای که مدت ها قبل کمیته انضباطی با حضور نمایندگان دو باشگاه گذاشت، ما سکوت کردیم و واکنشی هم نداشتیم. اما شروع به تهمت زدن کردند. آن جا هم توضیح دادیم که توقع میلیون ها هوادار استقلال این است که از حقوق باشگاه دفاع کنیم.

نوری فر در خصوص اینکه آیا در این جلسه تعهدی گرفته شده، گفت: فقط یک برگه بود که توضیح بدهیم. گفتم ما به نشر اکاذیب که اعتقادی نداریم. در رابطه با بحث تخریب و حاشیه سازی هم معتقدیم شروع کننده نبودیم.  فقط خواستیم از حقوق باشگاه مقابل کسانی که تهمت زدند دفاع کنیم.

مدیر رسانه استقلال در خصوص اینکه آیا در این جلسه توصیه‌ای برای خودداری از بیانیه نویسی نشد، عنوان کرد: توصیه شد. در مورد این موضوع صحبت شد و من هم توضیح دادم. این ها بحث هایی است که باید فوتبالی تر شویم تا درکش کنیم. به صورت کلی نمی خواهند وارد مسائل قرمز و آبی شوند. نمی‌خواهند وارد بحث رنگی شوند که احیانا انگ رنگی بخورد. به هر بحثی ورود نمی کنند. می خواهند به صورت کلی و یکسان، دو طرف را با یک چشم ببینند. این باعث می شود همیشه این مشکلات باشد.

وی تصریح کرد: در دعوای فعلی استقلال و پرسپولیس عده ای اصلا دوست ندارند ورود کنند که بگویند حق با استقلال است یا پرسپولیس، اکثرا هم این روش محافظه کارانه را انتخاب می کنند که بگویند نه، دو طرف... همه را در یک آتش می‌سوزانند و ما  قبلا هم گفتیم. به این صورت است. این یک بحث تخصصی و رسانه ای است. باید در مورد آن صحبت کنیم. مقصر اصلی مدیریت تبعیض آمیز ورزش و فوتبال ایران در این سال ها بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جلسه استقلال و پرسپولیس در کمیته اخلاق محمد نوری فر استقلال پرسپولیس بیانیه نویسی مدیر رسانه استقلال کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد

او می‌گوید: سفیدی دور مو‌های من به خاطر لاسانا دیارا و مدیر برنامه‌اش است. اگر دیارا در یک بازی که از اول فیکس بود عملکرد خوبی داشت، فردایش مدیر برنامه او ترتیب یک جلسه برای افزایش حقوقش را می‌داد و در مقابل اگر هم در یک بازی نیمکت‌نشین می‌شد، فردایش ترتیب یک جلسه برای خروج لاسانا را می‌داد.

منبع: برترین ها 

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی