Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@18:49:17 GMT

جمع‌آوری هزاران دز از واکسن مدرنا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۱۲۵

شرکت داروسازی مدرنا بیش از ۷۰۰ هزار دز از واکسن توزیع شده در برخی از کشورهای اروپایی را به دلیل شناسایی ویال آلوده جمع‌آوری می‌کند. ناطقان: به نقل از رویترز، شرکت مدرنا  اعلام کرد: ۷۶۴ هزار و ۹۰۰ دز از واکسن کووید-۱۹ خود را که تولید شرکت طرف قرارداد آن با عنوان «Rovi» بوده، پس از شناسایی یک ویال آلوده به یک عامل خارجی، جمع آوری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت مدرنا در مورددزهایی که در ماه ژانویه (بهمن ماه) در نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا و سوئد توزیع شد، گفت: هیچ مشکل ایمنی شناسایی نشده است.

این شرکت داروسازی یادآور شد، آلودگی فقط در یک ویال پیدا شده است.

مقامات ژاپنی سال گذشته استفاده از برخی از دزهای واکسن مدرنا را به  دلیل آلودگی ویال‌های واکسن به حالت تعلیق درآوردند.

بیش از ۹۰۰ میلیون دز از واکسن کووید-۱۹ مدرنا تا به امروز در سراسر جهان تزریق شده است. منبع: مشرق برچسب ها: جمع آوری ، واکسن مدرنا ، آلوده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جمع آوری واکسن مدرنا آلوده دز از واکسن جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز

 فرج‌نیا اظهار کرد: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق بدون دریافت انشعاب قانونی و هرنوع تصرف یا تغییر در وضعیت کنتور برق جرم بوده و بر اساس ضوابط با آن برخورد می شود.

وی افزود: متاسفانه برداشت‌های غیرمجاز موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه برق و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: برای مقابله با این موضوع اقدامات قابل توجهی انجام می‌شود و در این راستا با تلاش همکاران شرکت در واحد برق‌های غیرمجاز ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز طی فروردین ماه امسال شناسایی و قطع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر