Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: قیمت بلیط اتوبوس و کرایه های حمل و نقل جاده ای دربخش حمل ونقل مسافر استان زنجان فزایش نخواهد یافت و هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

به گزارش تین نیوز، حمیدسلمانیان با اشاره به فعالیت ستاد نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، اظهار داشت: در زمان ستاد نوروزی ۱۴۰۱، ۳۹ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ستاد نوروزی سال ۱۴۰۱ ما شاهد رشد تعداد مسافران در استان بودیم، عنوان کرد: ۲ میلیون ۶۳۹ هزار و ۲۴۶ تردداز طریق سامانه های تردد شمار در سطح استان در این بازه زمانی ثبت شده است.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه ترددها در سطح استان نسبت به سال گذشته ۵۲۸ هزار و ۴۹۴ مورد افزایش داشته است، ادامه داد: تردد در محورهای موصلاتی استان زنجان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته وبیشترین تردد ها در آزادراه زنجان-قزوین ثبت شده است.

سلمانیان خاطرنشان ساخت: در استان زنجان ۳۷ شرکت داخلی حمل‌ونقل مسافر با در اختیارداشتن ۹۱۷ دستگاه از عنوان وسایل حمل‌ونقل عمومی مسافر فعال هستند و عمر متوسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر استان زنجان ۱۱ سال است، همچنین ۱۱ هزار و ۶۶۸ راننده در این بخش مشغول به کار هستند.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ راه ارتباطی دارد که از این مقدار، ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی، ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اتوبوس حمل و نقل ناوگان حمل و نقل مسافران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان قیمت بلیط اتوبوس حمل و نقل جاده ای حمل ونقل مسافر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمالغرب در مورد پروژه دوخطه قزوین-زنجان گفت: این پروژه حدود ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی خود را طی می کند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، منوچهر صفری خاطرنشان کرد: این پروژه دو مشکل اساسی داشت.یک اینکه در محدوده ایستگاه تاکستان، معارضان اجتماعی وجود داشت که با پیگیری های صالحی، مدیرعامل راه آهن و مقامات استانی زنجان و قزوین این مشکل حل شد.

وی افزود: مشکل بعدی عدم تخصیص نقدینگی به این پروژه است. علی رغم اختصاص ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه در دور اول سفرهای استانی ریاست جمهوری و تصویب ۱۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر، تخصیص نقدینگی به اندازه کافی نبوده و این موضوع موجب شد که مطالبات پیمانکاران به طور کامل پرداخت نشود.

وی تصریح کرد: ارزش به روز شده این پروژه ۱۲ هزار میلیارد تومان است و به خاطر ۱۲۰۰ میلیارد تومان این پروژه معطل مانده است و اگر نقدینگی به این پروژه تخصیص یابد پیش بینی می شود تا خردادماه ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.

به گفته مدیرکل راه آهن شمالغرب؛ این پروژه بسیار ارزشمند است و با بهره برداری از این طرح، ظرفیت ترافیک حمل بار، افزایش و زمان سفر نیز بطور چشمگیری کاهش می یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران