Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:10:42 GMT

ساختمان فرمانداری نمین و بخشداری ها تجهیز می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۳۱۸

ساختمان فرمانداری نمین و بخشداری ها تجهیز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر بعد از ظهر شنبه در بازدید از ساختمان فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان نمین، با اشاره به اینکه نماد نظام فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها هستند اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد امکانات این واحدها را ارتقا دهیم.

وی هدف از این بازدید را شناسایی مشکلات و کمبود این واحدها دانست و گفت: تعمیر خودروها و تغییرات جزئی در چند روز آینده و مشکلات اساسی را در طول یک سال آینده حل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تاکید بر آراستگی اتاق‌های ادارات افزود: دولت در جهت رفع مشکلات کارکنان بر آمده است و کارکنان نیز باید با تمام انرژی در خدمت مردم باشند.

طیب امینی فرماندار شهرستان نمین نیز در جریان این بازید به مشکلات فرمانداری و بخشداری‌ها اشاره و اظهار کرد: فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان نمین با مشکل کمبود نیرو مواجه است.

وی از جمله مشکلات فرمانداری و بخشداری‌ها را مستهلک شدن خودروها دانست و گفت: ساختمان فرمانداری نمین با کمبود جا مواجه است و ساختمان اداری بخشداری آبی بیگلو نیاز به بازسازی مجدد دارد.

کد خبر 5463058

منبع: مهر

کلیدواژه: نمین فرمانداری بخشداری کاظم دبیر اردبیل ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا گرد و غبار ماه مبارك رمضان آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی فرمانداری و بخشداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح یکشنبه در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت روز شورا با اشاره به حواشی اخیر شورا و تعلیق عضویت علیرضا تاج شهرستانی اظهار کرد: ما قبل از اینکه انتخاب شویم مراوده‌ای نداشتیم و مردم ما را انتخاب کردند که مشکلات شهر را حل کنیم لذا در این مسیر اگر بنده اشتباه کنم، شورای شهر اشتباه نکرده است.

وی با بیان اینکه اگر بنده خطایی کردم باید پاسخگوی خطای خودم باشم در فضای مجازی نوشته‌هایی است که کل شورا را زیر سوال می‌برند هدف اصلی اعضای شورا کمک به مردم است‌، افزود: اگر قصوری صورت گرفته است شخصی بوده و از اصحاب رسانه و صاحب‌نظران و فعالان اجتماعی می‌خواهم که شورا را زیر سوال نبرند.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: آقای تاج شهرستانی حدود سه سال در این شورا خدمت کرد و خدمات خوبی داشت تلاش‌های خودشان را داشتند و از زحمات ایشان تشکر می‌کنم حال به جهت مشکلی که پیش آمد و از طریق مجاری قضائی باید رسیدگی شود و در صورت احراز تخلف با اشد مجازات محکوم شوند و ما حرفی نداریم و وی به مدت شش ماه از حضور در شورا محروم شدند که برابر قانون به فرمانداری ارسال کردیم و طبق نامه فرمانداری آقای عاقل منش به شورا راه پیدا می‌کنند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

گفتنی است، در این جلسه که مصادف با ۹ اردیبهشت روز شوراها بود، «محمد حسن عاقل منش» با قرائت سوگندنامه و مراسم تحلیف برای چهارمین بار به عنوان عضو شورای اسلامی شهر رشت شروع به کار کرد.

کد خبر 6090659

دیگر خبرها

  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت