Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین-زهرا بلندی:‌ «سیدمحمدامین صمدی» در این دوره از مسابقات در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل حریف سوئدی با نتیجه ۳بر ۱ پیروز شد، در مرحله یک‌چهارم نهایی حریف بلژیکی رنک۴۵ جهان را با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب کرد و در نهایت با نتیجه ۳بر۲ مقام سومی را از آن خود کرد.

این عضو ۱۶ساله تیم ملی و افتخارآفرین محله عبدل‌آباد منطقه۱۹ که از خردسالی با بازی همراه پدر در خانه و بوستان‌های محله به رشته تنیس روی میز علاقه‌مند شده، از ۷سالگی فعالیت جدی خود را در باشگاه فدک آغاز کرده و به مرور زمان با پیشرفت در این رشته در باشگاه‌های متعدد به فعالیت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از رده خردسالان تا جوانان صاحب مقام است و قهرمانی جوانان کشور، قهرمانی نوجوانان کشور، عضویت در تیم‌ملی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان مهم‌ترین مقام‌های او در مسابقات داخلی است.
کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی اپن تایلند و اپن پرتغال و نایب قهرمانی اپن چین هم از مهم‌ترین رتبه‌های جهانی‌ وی هستند.

این دانش‌آموز پایه دهم رشته علوم تجربی که در مدرسه شاهد علیمحمدی تحصیل می‌کند، برای تمرین به خانه تنیس روی‌میز  منطقه۱۹ می‌رود و دوست دارد بتواند در اینجا تجربیاتش را در اختیار بچه‌های محله‌اش قرار بدهد.
 

    

کد خبر 668588 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۱۹

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد