Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:20:20 GMT

بستری 13 و فوت یک بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۴۲۶

بستری 13 و فوت یک بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته در اردبیل

ایسنا/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 13 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و  یک بیمار جان خود را از دست داد.

علی محمدیان 20 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در 24 ساعت گذشته 13 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و  یک بیمار جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در سه نوبت اول، دوم و سوم نیز 2 میلیون و 191 هزار و 662 واکسن بوده است که از این تعداد 961 هزار و 645 واکسن مربوط به نوبت اول،844 هزار و 617 واکسن مربوط به نوبت دوم و 385 هزار و 418 واکسن مربوط به نوبت سوم می‌باشد.

محمدیان با بیان اینکه همچنین 8 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند، تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 80 نفر است که از این تعداد 26 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان های اردبیل، نیر، سرعین، خلخال، بیله سوار، گرمی، اصلاندوز، نمین و کوثر در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه اردبیل کروناویروس همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران واکسن کرونا ویروس کرونا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران صبح امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد