Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین سبزواری روز شنبه در نشستی با سرپرست فرمانداری مهریز افزود: برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی باید بیش از گذشته مسئولان در کنار مردم نوعدوست و خیران نیکوکار در مناطق مختلف استان همکاری داشته باشند.

وی با قدردانی از تمامی اقداماتی که تاکنون در یزد و مناطق استان و شهرستان مهریز طی سال‌های گذشته صورت گرفته ادامه داد: ماه رمضان فرصت بسیار خوبی برای همکاری همگان در آزادی زندانیان و همیاری‌ها نقش مهمی در تحقق اهداف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرپرست فرمانداری مهریز گفت: با هماهنگی و برنامه‌ریزی های انجام شده و با مشارکت خیرین، صاحبان صنایع، اصناف و اقشار مختلف مردم شهرستان در تلاشیم تا جشنی ویژه آزادی محکومان مالی با حضور مسئولان و مردم برگزار کنیم.

محمد دهقان بنادکی از آمادگی شهرستان برای همراهی با ستاد مردمی دیه استان خبر داد و افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد خلق حماسه همدلی در کمک به زندانیان نیازمند مهریزی در ماه مبارک رمضان در پنج شنبه هفته جاری  ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ باشیم.

همچنین در پایان این دیدار درخصوص حمایت از خانواده‌ زندانیان و آموزش برای مهارت‌آموزی بحث و تبادل‌نظر شد.

پارسال با پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد تومان ۱۹۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی با کمک‌های خیّران در استان یزد آزاد شدند.

یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در ندامتگاه های استان دوره محکومیت خود را سپری می‌کنند.

برچسب‌ها مهریز یزد سازمان زندان‌ها کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد سازمان زندان ها مهریز یزد سازمان زندان ها کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد