Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های آمریکایی در تداوم خشونت های مسلحانه مرگبار در این کشور که از کنترل خارج شده است، گزارش دادند که بر اثر تیراندازی در یک میدان تیر در ایالت جورجیای آمریکا سه نفر جان خود را از دست دادند و سلاح های متعلق به این میدان به سرقت رفت.

به گزارش قدس آنلاین،شبکه خبری فاکس نیوز روز شنبه به وقت محلی گزارش داد: این تیراندازی در اواخر جمعه شب و در میدان تیر "لاک استاک اند بارل" در کووتا در جنوب آتلانتا اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش های اولیه حاکی از دزدی در این میدان تیر پس از تعطیلی آن در شب بوده است.

گفته می شود سلاح های متعلق به این میدان تیر در طول این دزدی مسلحانه به سرقت رفته است.

با گذشت یکسال از ریاست جمهوری جو بایدن و مخمصه های متعدد داخلی و بین المللی که گریبانگیر دولت اوست، کارشناسان آمریکایی از افزایش لجام گسیخته خشونت های مسلحانه و مرگبار بعنوان یکی از معضلات داخلی در این کشور سخن می گویند اذعان دارندکه این دست خشونت ها در آمریکا از کنترل خارج شده است.

بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، بسیاری از شهرهای آمریکا، حدود دو سوم از ۴۰ شهربزرگ این کشور شاهد رکورد بی سابقه قتل و کشتار بر اثر خشونت با سلاح گرم نسبت به سال های گذشته  بوده اند.

به گزارش سی ان ان، برای هر ۱۰۰ آمریکایی بطرز باورنکردنی حدود ۱۲۰ قبضه اسلحه وجود دارد که برای جهانیان این موضوع باور کردنی نیست.

شمار دقیق سلاح هایی که دراختیار شهروندان آمریکایی قرار دارد به خاطر عواملی مانند، فروش غیرقانونی و سلاح های ثبت نشده، مشخص نیست اما  بنابر داده های «اسمال آرمز سُروی» برآورد می شود که آمریکایی ها از ۸۵۷ میلیون قبضه سلاح قابل دسترس برای افراد غیر نظامی در جهان، ۳۹۳ میلیون قبضه از این سلاح ها را دراختیار دارند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا کشته و زخمی میدان تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا

مقامات ایالتی اعلام کردند گردبادی عصر روز گذشته (سه‌شنبه) مناطقی را درنوردید و به چندین سازه آسیب رساند.

همچنین «سی‌بی‌اس نیوز» گزارش داد نیروهای امدادی در حال ارزیابی خسارات طوفان هستند.

تاکنون مرگ یک تن در حوادث مرتبط با طوفان و گردباد تایید شده است. همچنین سه نفر دیگر مصدوم شده‌اند اما وضعیت آنها وخیم نیست.

گردباد علاوه بر خانه‌ها و پنج ساختمان دیگر را ویران کرده و منجر به قطعی برق نیز شده است.

طوفان های روز گذشته در پی گردبادهای دو روز قبل در ایالت اکلاهما رخ داد که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر شد.

به گزارش آناتولی، در اوایل هفته، گردبادهایی به «نبراسکا» و «آیووا» نیز رسیدند که منجر به کشته شدن یک تن و برجا ماندن خسارات گسترده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند