Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@07:51:12 GMT

عرضه گوشی Moto G82 5G در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۵۴۹

عرضه گوشی Moto G82 5G در آینده نزدیک

فرارو- طبق آخرین گزارش‌ها گوشی Moto G82 5G به زودی عرضه خواهد شد. این عرضه قریب الوقوع از آنجا آشکار شده است که این گوشی موفق به دریافت گواهینامه‌های FCC و SIRIM شده است.


به گزارش فرارو، شرکت موتورولا به تازگی، گوشی هوشمند Moto G22 را با پردازنده MediaTek Helio G37 در بازار هند معرفی کرده است. تاکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت همچنین قصد دارد به زودی چندین دستگاه جدید را در هند و بازار جهانی عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون، گزارش جدیدی از وبسایت خبری MySmartPrice بیان می‌کند که گوشی هوشمند آینده موتو G82 5G در وبسایت صدور گواهی SIRIM در مالزی و وبسایت صدور گواهی FCC مشاهده شده است. این دستگاه قبلاً در پایگاه‌های داده TDRA، Geekbench، EEC و Wi-Fi Alliance با شماره مدل XT2225-1 و XT2225-2 نیز دیده شده بود.


شماره مدل XT2225-1 اکنون در وب سایت SIRIM مشاهده شده است که نام Moto G82 5G را تأیید می‌کند. این گوشی با همین شماره مدل در FCC نیز دیده شده است. وب سایت FCC پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از NFC، وای فای دو باند و اتصال 5G را فاش می‌کند.


این دستگاه همچنین در وب سایت‌های UL Demko و TUV با همان شماره مدل ظاهر شده است. این وبسایت‌ها نشان می‌دهند که دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی است.


جدای از مشخصات گفته شده، لیست‌های قبلی تاکنون نشان داده اند که این گوشی هوشمند 5G دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ خواهد بود. این تراشه با حداکثر ۸ گیگابایت رم جفت می‌شود. این دستگاه سیستم عامل اندروید ۱۲ که از پیش نصب شده است را اجرا می‌کند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: شماره مدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) پروانه لکه دار واریا از نمای نزدیک
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد