Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@08:58:37 GMT

بایرن مونیخ با یک پیروزی سخت به قهرمانی نزدیک‌تر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۶۱۷

بایرن مونیخ با یک پیروزی سخت به قهرمانی نزدیک‌تر شد

باواریایی‌ها با گلی دیرهنگام موفق به کسب هر سه امتیاز مصاف خانگی‌شان با تیم آگزبورگ شدند.

به گزارش مشرق، در آغاز دومین روز از هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگاای آلمان، امروز (شنبه) ۴ بازی همزمان از ساعت ۱۸ به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین بازی بایرن مونیخ صدرنشین جدول و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانتس آره‌نا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی تنها گل این بازی را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند. بایرن‌مونیخ با این نتیجه ۶۹ امتیازی شد و فاصله خود با بوروسیا دورتموند رده دومی که دیشب مقابل اشتوتگارت به پیروزی رسیده بود را دوباره به ۹ امتیاز افزایش داد. این در حالیست که تنها ۵ هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست.

همزمان با این بازی تیم ولفسبورگ میهمان خود آرمینیا بیلفلد را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. لوکاس انمچا در دقایق ۱۱ و ۳۸، ماکسیمیلیان آرنولد در دقیقه ۴۸ و مکس کروس در دقیقه ۴۸ گل‌های گرگ‌ها را در این بازی به ثمر رساند تا این تیم با کسب دهمین برد فصل خود ۳۴ امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

در سایر بازی‌های امروز بوندس لیگا نتایج زیر رقم خورد:

گروتر فورث صفر - مونشن‌گلادباخ ۲
کلن ۳ - ماینتس ۲

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۱ به وقت تهران در دربی پایتخت هرتابرلین میزبان یونیون برلین خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا پس از بایرن مونیخ ۶۹ امتیازی و دورتموند ۶۰ امتیازی، بایرلورکوزن ۵۱ امتیازی در رده سوم قرار دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت بایرن مونیخ بوندسلیگا بوندس لیگا روبرت لواندوفسکی یونیون برلین هرتابرلین ولفسبورگ خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در نیمه اول، قبل از شروع بازی از کارگران و معلمان نمونه شهر تبریز به مناسبت روز کارگر و روز معلم توسط آلین دینکا مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال، جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان، سردار محمد مسرور فرمانده یگان ویژه استان تجلیل شد.

هواداران نیز پرچم عکس سردار ملی ستارخان، شهید باکری و استاد شهریار را در دست داشته و شعار آذربایجان سر می‌دادند و ساعت ۱۷/۳۰ نیز دقیقه پروژکتورهای هر چهار دکل روشن شد.

اولین و دومین کرنر برای تیم تراکتور بدست آمد ولی نتوانستند موقعیتی خلق کنند. دقیقه ۳۲ بازی نیز موقعیت خطرناک تیم تراکتور از روی نقطه کرنر با خطای بازیکن تراکتور روی دروازه بان استقلال از دست رفت.

بنابراین نیمه اول با نتیجه تراکتور صفر، استقلال صفر، بدون گل خاتمه یافت.

گفتنی است؛ نزدیک به سی هزار هوادار بازی را تماشا می‌کنند و نزدیک به پانصد نفر هوادار تیم استقلال در ورزشگاه حضور دارد.

کد خبر 6094560

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم