Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا حدادزاده گفت: در برنامه‌های حمایتی انجمن نوع و میزان محکومیت زندانیان باید مدنظر قرار گیرد، زیرا نیازها و شرایط حاکم بر خانواده محکومان با حبس‌های طولانی مدت با محکومان کوتاه مدت بسیار متفاوت است.

وی افزود: یکی از مسئولیت‌های انجمن حمایت از زندانیان جلوگیری از توسعه چرخه جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و  توزیع بسته‌های معیشتی و برنامه‌های حمایتی موردی هر چند خوب و پسندیده است اما نیاز است برای خانواده‌های زندانیان با محکومیت طولانی مدت برنامه حمایتی خاصی دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آرمین کاظمی نژاد مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان یزد گفت: تعداد خانواده‌های تحت پوشش به بیش از ۷۵۰ خانواده افزایش یافته است و اولویت و سیاست اصلی اقدامات حمایتی انجمن برنامه‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده‌ها است و به همین منظور با پیگیری‌های انجام شده ۲ کارگاه اشتغال‌زایی ویژه مددجویان و خانواده‌های آنان در سال جدید راه اندازی خواهد شد.

*** گشایش نمایشگاه تجسمی روز ملی فناوری هسته ای

نمایشگاه تجسمی روز ملی فناوری هسته‌ای در نگارخانه آفرینش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گشایش یافت.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز گفت: نمایشگاه تجسمی روز ملی فناوری هسته‌ای به مناسبت بزرگداشت شهدای هسته‌ای با پنجاه اثر هنری هایپررئال، رنگ و روغن و مدادرنگی برپا شده است. 

محمدحسن زارعیان گفت: این نمایشگاه تا بیست و پنجم فروردین‌ماه جاری از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۹ برای بازدید عموم دایر است و هدف گرامیداشت یادو خاطره شهدای هسته‌ای است.

*** هتک حرمت رضوی توطئه دشمنان است

حوزه علمیه پیامبر اعظم(ص) یزد: هتک حرمت حرم رضوی توطئه دشمنان اسلام برای بدبینی مردم منطقه و پیروان مذاهب اسلامی است.

این حوزه با صدور پیامی هتک حرمت حرم رضوی و شهادت دو روحانی جهادگر را تسلیت گفت و  در این پیام آمده است: حادثه دلخراش تروریستی که باعث هتک حرمت حرم مطهر رضوی و ماه مبارک رمضان الکریم و منجر به شهادت دو تن از روحانیون خدمتگزار جهادی حجت الاسلام شهید اصلانی و شهید دارایی و مجروح شدن روحانی دیگر گردید، قلوب همه مومنین را جریحه دار ساخت.

حوزه علمیه پیامبر اعظم (ص) با تسلیت شهادت دو تن از روحانیون جهادی، هتک حرمت حرم مطهر رضوی به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، مقاوم معظم رهبری ، مردم متدین و شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران و همه مومنین، این جنایت وحشتناک را به شدت محکوم نموده و برای شهیدان، علو درجات و برای مجروحین حادثه، شفای عاجل مسالت می‌نماید.

*** ایجاد گلستان گل محمدی در جوار شهدای گمنام

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مهریز گفت:به همت گروه جهادی عاشورائیان و شهدای مزویر آباد مهریز، گلستان گل محمدی در سطح دو و نیم هکتار در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی مهریز ایجاد شده است.

محمد صدقی افزود:فعالیت این گروه جهادی از سه سال پیش اغاز شده و حدود دو هزار و پانصد نهال گل محمدی کشت شده و در آمد حاصل از فروش این گل‌ها در راستای فعالیت‌های فرهنگی هزینه می‌شود و بخشی از آن جهت کمک به ایتام در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها یزد شهدا سازمان زندان‌ها گروه های جهادی دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد شهدا سازمان زندان ها یزد شهدا سازمان زندان ها گروه های جهادی دانشگاه هتک حرمت حرم خانواده ها هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، گفت: دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،انسیه خزعلی در آیین اختتامیه این دوره که شب گذشته در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

وی تصریح کرد: این دوره های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

خزعلی ادامه داد: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجراست که یکی از آنها خانواده و فرهنگ خانواده است که با  محورهای خانواده، رسانه مد و لباس و غیره طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی را به مردم ارائه دهیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: طرح  پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، براین اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی‌بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه  سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

گفتنی است، سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش در مشهد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو