Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@17:38:03 GMT

شکست ماریتیمو در حضور علی علیپور

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۷۴۲

علیپور و تیمش برابر فریرا شکست خوردند.

در یکی از دیدارهای عصر امروز (شنبه) هفته بیست‌ونهم لیگ برتر پرتغال ماریتیمو با شکست 2 بر صفر در خانه فریرا مواجه شد.

به گزارش طرفداری، در این مسابقه، آدریان بوتزکه (9) و نونو سانتوس (29) دروازه ماریتیمو را باز کردند. همچنین علی علیپور با شروع نیمه دوم در ترکیب ماریتیمو قرار گرفت، اما نتوانست مانع شکست این تیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال ماریتیمو با اندوخته 33 امتیازی نهم است.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر جزئیات بیماری سردار آزمون از زبان رسانه آلمانی برانکو: زمان فتح الله زاده از استقلال پیشنهاد داشتم؛ نمی‌ شود از قرمز به آبی رفت! افزایش عجیب حجم عضلات لوریس کاریوس در دوران سکونشینی آلفونسو دیویس: تصور کنید رونالدو باشید آن وقت مگوایر کاپیتان تیم باشد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت

قهرمان دوباره به لیگ برتر برگشت.

طرفداری | روباه‌ها به عنوان اولین تیم از چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس صعود کردند

لسترسیتی با توجه به شکست لیدزیونایتد مقابل کوئینز پارک رنجرز، پس از یک فصل بار دیگر به لیگ برتر بازگشت. لیدزیونایتد امشب و در هفته چهل و پنجم رقابت‌های چمپیونشیپ برابر کوئینز پارک رنجرز با نتیجه 4-0 شکست خورد تا بدین‌ترتیب لسترسیتی با یک بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر، پس از یک فصل باردیگر به لیگ برتر انگلستان برگردد.

لسترسیتی در این فصل صعود مقتدرانه‌ای به لیگ برتر انگلیس داشت. روباه‌ها با کسب 90 امتیاز از 44 بازی و با زدن بیشترین گل زده (86) و کمترین گل خورده (39) و بیشترین تفاضل گل (47) به لیگ برتر انگلیس برگشتند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ