Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آیت‌الله مصطفی محامی  در دیدار جمعی از فعالان قرآنی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و گرامیداشت ماه مبارک رمضان از تلاش‌های انجام شده در جهت گسترش فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی تشکر کرد و گفت: در فعالیت‌های فرهنگی ارائه گزارش‌های کمی به خوبی گویا نیست و واقعیات را مشخص نمی‌کند بلکه باید ببینیم در صحنه عمل خروجی کار چه بوده و نتیجه پرورش مربیان قرآنی و میزان تاثیرگذاری آن‌ها چه مقدار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: فعالیت‌های فراوانی در حوزه قرآن انجام شده اما کافی نیست زیرا نیاز جامعه اسلامی به قرآن فراتر از چیزی بوده که در جامعه در حال انجام است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان  گفت: فعالیت‌های قرآنی ابعاد مختلف دارد که یک بُعد آن تلاوت قرآن است و اگر با مفاهیم نیز همراه باشد و بتوانند در آیات تامل کنند کار بسیار مطلوب و موثری است.

او گفت : پس از انقلاب اسلامی و با تاکیدات رهبر معظم انقلاب فعالیت‌های فراوانی در کشور صورت گرفته اما هنوز کمبودهای زیادی داریم مثلا در بحث حافظان قرآنی باید جامعه آماری خود را مشخص کنیم که به نظر می رسد تعداد به نسبت مطلوب نیست.

آیت‌الله محامی  گفت:اگر دل و جان با آیات قرآن پیوند پیدا برقرار کند عامل سعادت در دنیا و آخرت خواهد بود.

او گفت:  پیامبر(ص) در حدیث معراج چنین نقل نموده است که یک شجره طوبی را مشاهده کردم و مردم برخی به یک شاخه و برخی به چند شاخه آویزان شده‌اند که این درخت قرآن است و هر کس به میزانی که توانسته با آیات قرآن پیوند برقرار و به آن عمل کند فردای قیامت می‌تواند به یک یا چند شاخه از درخت طوبی متمسک شده تا سبب نجات او از آتش جهنم شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان گفت: درجات بهشت به اندازه آیات قرآن است و اگر در فردای قیامت چنین بیان می‌شود که بخوان و مراتب را بالا برو کسی می‌تواند قرآن بخواند که در این دنیا به آن عمل کرده باشد و در قلب و جانش رسوخ کرده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه فعالان قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی نی ریز گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶۹ حافظ قرآن خواهر و برادر در همه رده‌های سنی برگزار شد.

نوبختی با بیان این که داوطلبان، حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن بودند، افزود: شرکت کنندگان به ۱۵۰ سوال قرآنی به مدت یک ساعت پاسخ دادند.

 

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد