Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:04:50 GMT

طرح آمایش سرزمینی در جنوب کرمان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۹۸۴۷

طرح آمایش سرزمینی در جنوب کرمان اجرا می‌شود

ایسنا/کرمان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از طرح مسائل جنوب کرمان در دیدار با وزیر صمت و اجرای طرح آمایش سرزمینی در جنوب کرمان خبر داد.

مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صمت جنوب کرمان در گفت و گو با ایسنا  با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان کرمان و استاندار با وزیر صمت گفت:مجمع نمایندگان استان نیز با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت صمت در 8 ماه گذشته، حمایت مجلس از برنامه های وزیر صمت را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار کرد: وزارت صمت با مطالعه و لحاظ شرایط موجود تولید و تجارت کشور، برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده که ازجمله آن‌ها می‌توان به تدوین طرح آمایش سرزمینی، اقدامات اساسی در چارچوب تأمین مالی واحدها، تأمین زیرساخت‌ها، تکمیل زنجیره تولید، تکمیل ظرفیت واحدهای نیمه فعال و...، اشاره کرد.

وی افزود: طرح آمایش سرزمینی صنعت، معدن و تجارت بعنوان یکی از اولویت ها و اقدمات جدید وزارت صمت با جمع بندی نظرات نمایندگان مجلس و استانداران هر استان و با در نظر گرفتن شرایط، توانمندی ها و نیازهای هر شهرستان تدوین و اجرا می شود.

مروجی فرد افزود: این طرح نیز با اولویت ایجاد توازن در ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در هر یک از مناطق کشور طراحی‌شده و یکی از معیارهای مجموعه وزارت صمت در اجرای طرح، توزیع جغرافیایی درست فرصت‌های تولیدی و تجاری در مناطق مختلف است.

وی گفت: در جنوب کرمان نیز این طرح در جهت توسعه و توزیع عادلانه سرمایه گذاری در هر شهرستان به صورت جداگانه تدوین و اجرا خواهد شد و به‌طور حتم طرح خوب و تأثیرگذاری در جهت رشد صنعتی، معدنی و تجاری منطقه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمایش سرزمین جنوب کرمان وزیر صمت استانی اقتصادی طرح آمایش سرزمینی جنوب کرمان وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است