Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس کل دادگستری کرمانشاه با هشدار به اشرار سابقه دار و عاملان ناامنی، از احتمال صدور حکم مفسدفی الارض برای این افراد در استان خبر داد و گفت: در برخورد با چنین افرادی که امنیت مردم و جامعه را هدف گرفته اند، کوتاه نخواهیم آمد. 

پرویز توسلی زاده در نشست مسئولان عالی قضائی و انتظامی استان که به منظور پیشگیری از جرم تیراندازی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: صدور حکم مفسد فی الارض برای این افراد باعث می شود دیگر اشرار حساب کار دستشان آمده و دست از شرارت و ناامنی بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: رفتار اشرار و عاملان ناامنی در جامعه تحت کنترل و رصد دستگاه قضایی قرار دارد و با توجه به اشرافیت خوبی که پلیس بر مخفیگاه های این افراد دارد، مکان امنی برای آن ها در استان باقی نمانده است. 

توسلی زاده همچنین در پاسخ به پشنهاد یکی از معاونان خود در خصوص تبعید مجرمان خطرناک، آن را قابل اجرا دانست و گفت: با انجام بررسی های بیشتر و انجام کارهای کارشناسی، چنین حکمی ممکن است صادر شود. 

رئیس کل دادگستری کرمانشاه همچنین بر موضوع پیشگیری از وقوع جرائم در استان تاکید کرد و گفت: حتی اگر بتوانیم از یک مورد تیراندازی هم جلوگیری کنیم، اقدام بزرگی در راستای برقراری نظم و امنیت انجام داده ایم. 

وی با بیان اینکه تیراندازی یکی از جرائمی است که باعث ایجاد ناامنی می شود، گفت: خوب است پلیس پس از دستگیری این افراد، بازجویی های گسترده ای از آن ها به عمل آورد، چرا که احتمال مرتکب شدن جرائم دیگر از سوی این افراد وجود دارد، جرائمی که حتما مجازات های آنان را سنگین تر می کند. 

توسلی زاده در پایان با تقدیر از برخوردهای قاطعانه پلیس با مجرمان و خصوصا عاملان تیراندازی، خواستار اجرای هرچه سریعتر طرح جمع آوری اسلحه شد و گفت: دستگاه قضایی مثل همشه با جدیت از برنامه ها و اقدامات پلیس که در راستای برقراری نظم و امنیت صورت می گیرد، حمایت می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه رئیس کل دادگستری کرمانشاه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) این عنکبوت بی‌رحم و خطرناک است

عنکبوت شکارچی گلسنگ (Lichen Huntsman Spider) با نام علمی Heteropoda boiei به نام عنکبوت گلسنگ نیز شناخته می‌شود و به سرده Heteropoda در خانواده Sparassidae تعلق دارد. این نوع عنکبوت شکارچی در آسیا و استرالیا یافت می‌شود. این عنکبوت‌ها می‌توانند از نظر رنگ متفاوت باشند و ترکیب‌های رنگی مختلفی از آن‌ها وجود دارد.

به گزارش عصر ایران، عنکبوت شکارچی گلسنگ برای شکار طعمه خود تار نمی‌تند، بلکه در میان خزه‌ها و گلسنگ‌ها کمین کرده و زمانی که طعمه در فاصله مناسب قرار گرفت، به آن حمله می‌کند. به واسطه ترکیب رنگ خود، آن‌ها می‌توانند بین خزه‌ها و گلسنگ‌ها استتار کنند.

رژیم غذایی آن‌ها بیشتر از حشرات و سایر بی مهرگان و گاهی اوقات مارمولک‌های کوچک تشکیل شده است. عنکبوت شکارچی گلسنگ اغلب در شکاف پوست درختان زندگی می‌کند. آن‌ها می‌توانند بسیار سریع حرکت کنند و اغلب از پرش فنری در حین دویدن استفاده می‌کنند. این عنکبوت‌ها می‌توانند روی دیوار‌ها و حتی سقف راه بروند.

در صورتی که یک عنکبوت شکارچی گلسنگ را بردارید، احتمال این که واکنش چسبیدن را از خود نشان دهد، زیاد است که جدا کردن حیوان از طریق تکان دادن را دشوار کرده و احتمال گاز گرفته شدن توسط آن را افزایش می‌دهد.

عنکبوت‌های ماده مدافعان سرسختی از کیسه‌های تخم و فرزندان خود هستند. در صورتی که تحریک شوند، آن‌ها یک نمایش هشدار دهنده را به اجرا می‌گذارند. اگر هشدار‌ها نادیده گرفته شوند، احتمال حمله و گاز گرفتن عنکبوت وجود دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • (تصاویر) این عنکبوت بی‌رحم و خطرناک است
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟